У НМТ-2023 можуть бути завдання профільного рівня з математики

Завдання мультипредметного тесту з математики містять завдання профільного рівня

Завдання профільного рівня на НМТ НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

До частини національного мультипредметного тесту з математики можуть бути включені завдання профільного рівня, але вступники, які навчалися за рівнем стандарту, зможуть отримати високі бали.

Таку інформацію зазначила директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час відповідей на запитання вступників. 

Як вона зауважила, під час тесту можуть траплятися завдання профільного рівня, зокрема з математики, оскільки результати НМТ використовуються для вступу до закладів вищої освіти та не є оцінюванням випускників для отримання документа про повну загальну середню освіту.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Проте керівниця УЦОЯО наголосила, що вступники, які вивчали математику на рівні стандарту, зможуть успішно виконати тест.

«На сьогодні ми говоримо про вступ, тож ми говоримо про те, що в тесті можуть бути завдання профільного рівня. Ніхто з вас не проходить оцінювання для того, щоб підтвердити здобуття повної загальної середньої освіти. Завдання такі можуть бути. Водночас, якщо ви відкриєте демонстраційний варіант тесту, відкриєте минулорічні варіанти тестів, то ви побачите, що з рівнем стандарту ви зможете набирати дуже і дуже високі тестові бали. Можливо, одне завдання не виконаєте, але всі інші завдання ви точно зможете виконати», — акцентувала Тетяна Вакуленко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
256

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54171

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
734

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110984

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді