Вчителі не схвалюють ідею проведення додаткового навчального року

Більшість освітян і батьків не підтримують проведення додаткового навчального року

Ідея додаткового навчального року

Як провести тарифікацію педагогів

Переважна більшість батьків і вчителів не схвалюють ідею проведення додаткового «реабілітаційного навчального року» через необхідність компенсації прогалин у навчанні, що зумовлені пандемією та війною.

Таку інформацію зазначено в результатах дослідження, яке було проведено аналітичним центром Cedos на замовлення благодійного фонду savED. Дослідження присвячено впливу війни на українські школи.

Як вважає значна кількість вчителів, проведення додаткового навчального року може супроводжуватися зменшенням або втратою інтересу до навчання в учнів.

Зокрема, вчителі характеризували проведення додаткового року як «крок назад» або «втрату часу».

Також освітяни висловлюють побоювання, що розгортання подій під час повномасштабної війни непередбачуване, і якщо умови навчання не зміняться, то цей реабілітаційний рік не буде вирішенням, бо доведеться його повторювати знову та знову, а тому, на їхню думку, проведення «реабілітаційного року» є недоречним.

Проте ті респонденти, які навчалися на дистанційній формі, зазначають, що додатковий рік очного навчання міг би покращити освітні результати школярів.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Вчителі зауважують, що проведення реабілітаційного року може бути допустимим не на системному рівні, а як індивідуальний захід за рішенням батьків в окремих випадках.

Окрім того, 72% батьків вважають, що потрібні додаткові заходи для компенсації прогалин у знаннях і навичках їхніх дітей, зумовлених пандемією і війною.

Більшість опитаних батьків серед можливих додаткових заходів називають додаткові заняття — групові з учителями у школі (59% респондентів), індивідуальні з учителями у школі (49%) або з репетиторами (37%), та самостійне або з допомогою родини опрацювання матеріалу вдома (35%).

Та лише до 10 % батьків обрали такі заходи як продовження та повторення навчального року.

Детальніше ознайомитися з дослідженням про зміни в освітньому середовищі за останні роки можна в прикріпленому документі. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3682

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82008

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77738

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54169

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді