МОН рекомендує рівневу шкалу для оцінювання учнів 5 класів

Таке оцінювання забезпечить наступність підходів до оцінювання учнів початкової та середньої ланки

Оцінювання учнів 5 класу15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

У Міністерстві освіти та науки рекомендують у першому семестрі 5 класу підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за рівневою шкалою.

Відповідна інформація зазначена в рекомендаціях МОН України. Таке оцінювання забезпечить наступність між підходами до оцінювання результатів навчання учнів початкової та базової середньої освіти.

Окрім того, результати оцінювання педагогам варто позначати словами або відповідними літерами:

  • «початковий» — «П»;
  • «середній» — «С»;
  • «достатній» — «Д»;
  • «високий» — «В».

В освітньому відомстві також радять супроводжувати оцінювання вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня, а не на помилки або невдачі.

Щодо річного оцінювання, то його варто здійснювати на підставі оцінки за 2-ий семестр.

«При переході від підсумкового оцінювання за рівневою шкалою в І семестрі до оцінювання за бальною шкалою в ІІ семестрі рекомендуємо при виставленні річної оцінки орієнтуватись на оцінку за ІІ семестр», — зауважили в Міносвіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168913

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71921

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді