Навчальне навантаження вчителя‑сумісника зі статусом ВПО

1786

Запитання

Скільки годин може викладати за сумісництвом вчитель зі статусом ВПО?

Відповідь

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи.

Чинне законодавство України не містить жодних обмежень щодо обсягу роботи педагогічного працівника як за основним місцем роботи (п. 63 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міносвіти від 15.04.1993 № 102), так і за місцем роботи за сумісництвом.

Отже, сумісництво — це робота, яку здійснюють у вільний від основної роботи час. Таким чином, максимальний розмір навчального навантаження будь-якого працівника-сумісника, а не лише ВПО, визначають його вільним часом. При визначенні розміру навчального навантаження педагога-сумісника необхідно врахувати його навантаження і розклад роботи за основним місцем роботи: що більше годин за основним місцем роботи, то менше за сумісництвом. 

Якщо педагог за основним місцем роботи перебуває у відпустці без збереження заробітної плати, у стані простою чи з ним призупинено дію трудового договору, то за місцем роботи за сумісництвом він може отримати навантаження без жодних обмежень.


На питання відповідав Сергій Борисенко, експерт з трудових відносин у галузі освіти, заступник голови Харківської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України,

голова Правління ГО «Надихай»
для журналу Практика управління закладом освіти

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
787

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
59445

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1810