Навіщо прогулянка дошкільнику

3467

Запитання

Прогулянки на вулиці позитивно впливають на самопочуття дитини, зміцнюють її імунітет. А який їхній вплив на психічний розвиток дошкільника?

Відповідь

Як впоратися з емоційними складнощами: поради

Сенс та цінність прогулянки полягає у тому, що під час неї дитина може вийти за межі звичного, відкрити нове, отримати індивідуальний досвід — відчути, спробувати, доторкнутися до того, що її оточує. Під час прогулянки дитина пізнає себе та довкілля, зокрема:

  • отримує різноманітні відчуття та емоції від того, що вона почула, побачила, створила власноруч, відтворила під час гри
  • розширює знання та досвід — запам’ятовує те, що привернуло її увагу чи змусило замислитися, а тому постійно запитує у дорослих «Навіщо?» і «Чому?»
  • тренує спритність, гнучкість, швидкість реакції, координацію рухів, фізичну витривалість
  • розкриває творчий потенціал — уява та фантазія дитини активізуються, коли вона будує замки із піску та снігові фортеці, малює на асфальті та ліпить пасочки із глини.
Читайте також

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4030

Психолого-педагогічний супровід дошкільників із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності

«За ним неможливо встежити», «Вона така нетерпляча, ніколи не завершує розпочату справу» — з таких скарг батьків і педагогів зазвичай розпочинається робота практичного психолога, спрямована на допомогу гіперактивним дітям
24675

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31861

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1680