Чи має право школа заборонити учням користуватися телефонами? Та чи може прописати таку заборону у Статуті, враховуючи, що він підпорядковується чинному законодавству?
«Статут дійсно підпорядковується чинному законодавству. І є перелік моментів, які до нього можуть бути занесені відповідно до листа МОН № 1/9-269 від 23.04.19 року. Там іде мова і про додаткові обов'язки учасників навчального процесу.
Стосовно телефонів, мова не йде про їх вилучення. І Статут може забороняти користуватися ними і дійсно радити складати їх в кошик під час уроків. Школа має право самостійно приймати рішення з будь-яких питань у межах своєї автономії, визначеної законом та/або установчими документами, зокрема з питань, не врегульованих законодавством (частина третя статті 2 ЗУ "Про освіту").
Наразі питання використання учнями телефонів на уроці не врегульовано, тому, якщо у статуті зазначено, що не можна користуватися телефонами на уроці, то це цілком законно. Звісно, ніхто не може силою чи будь-як примусити робити це дітей. Але школа має право навіть видати наказ заборони користуватися телефонами».
За інформацією безкоштовної консультації вчителів Прошколу
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.