Заборона телефонів у школі

1664

Запитання

Чи має право школа заборонити учням користуватися телефонами? Та чи може прописати таку заборону у Статуті, враховуючи, що він підпорядковується чинному законодавству?

Відповідь

«Статут дійсно підпорядковується чинному законодавству. І є перелік моментів, які до нього можуть бути занесені відповідно до листа МОН № 1/9-269 від 23.04.19 року. Там іде мова і про додаткові обов'язки учасників навчального процесу.

Статут та локальні документи закладу освіти

Стосовно телефонів, мова не йде про їх вилучення. І Статут може забороняти користуватися ними і дійсно радити складати їх в кошик під час уроків. Школа має право самостійно приймати рішення з будь-яких питань у межах своєї автономії, визначеної законом та/або установчими документами, зокрема з питань, не врегульованих законодавством (частина третя статті 2 ЗУ "Про освіту").

Наразі питання використання учнями телефонів на уроці не врегульовано, тому, якщо у статуті зазначено, що не можна користуватися телефонами на уроці, то це цілком законно. Звісно, ніхто не може силою чи будь-як примусити робити це дітей. Але школа має право навіть видати наказ заборони користуватися телефонами».

За інформацією безкоштовної консультації вчителів Прошколу

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
219

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919