Чи може педагог звернутися до інклюзивно-ресурсного центру

1075

Запитання

Чи може педагог закладу дошкільної освіти з власної ініціативи звернутися до інклюзивно-ресурсного центру?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Фахівці інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) можуть консультувати та інформувати педагогів ЗДО, у яких навчають та виховують дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Тож якщо педагог дезорієнтований і не знає, як спілкуватися з дитиною, як організувати свою роботу відповідно до її потреб і можливостей, він може звернутися до ІРЦ.

Фахівці ІРЦ, зокрема, проконсультують щодо того, як адаптувати й модифікувати навчання та освітній простір, які методи роботи слід обирати відповідно до освітніх потреб конкретної дитини.

Навіщо звертатися до ІРЦБільше відповідей на запитання про діяльність інклюзивно-ресурсного центру — у журналі «Практичний психолог: Дитячий садок». Щоб читати журнал безплатно, візьміть демодоступ на три дні.

На запитання відповідала Наталія Порошинська, директор Бучанського міського інклюзивно-ресурсного центру

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1513

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Психічний розвиток дитини раннього віку відбувається через сприймання, навколо сприймання і завдяки сприйманню. Як практичний психолог може створити оптимальні умови, які сприяли б розвитку природних задатків психіки кожної дитини?
112379