Як проаналізувати конспект заняття

7059

Запитання

За якими критеріями аналізувати конспект заняття в закладі дошкільної освіти?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Щоб проаналізувати конспект заняття, скористайтеся картою аналізування

Як проаналізувати конспект заняттяКарта аналізування конспекту заняття

Критерії

Оцінка

Дотримання методичних вимог до структури конспекту заняття:

  • тема заняття, вид та тип, вікова група
  • мета (завдання)
  • словник
  • обладнання
  • попередня робота
  • розгорнутий хід заняття

Відповідність мети (завдання) програмі, віку, темі, сезону, регіону:

  • розвивальні — розвиток психічних якостей
  • навчальні — формування конкретних уявлень про об’єкт чи явище
  • виховні — засвоєння дитиною загальноприйнятих у суспільстві норм поведінки, формування ціннісного ставлення до об’єкта чи явища

Логічність структури заняття, доцільність взаємозв’язків між структурними компонентами заняття

Доцільність у доборі методів і прийомів

Наявність та доцільність наочного навчально-дидактичного матеріалу (фотографій, репродукцій, слайдів, схем, малюнків)

Наявність дидактичних ігор, ігрових прийомів, їх доцільність та ефективність

Наявність художнього слова

Наявність проблемних запитань до дітей, чіткість формулювань

Передбачення індивідуальної, підгрупової та фронтальної роботи

Установлення зв’язку сьогодення із культурними традиціями минулого

Доцільність поєднання продуктивних видів діяльності

Стилістична грамотність та зрозумілість дій педагогів та дітей, викладених у конспекті

Загальна оцінка

Як проаналізувати конспект заняттяЗа якими критеріями визначити якість наданої дошкільникам освіти?

За матеріалом Ірини Романюк, методиста науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міської ради

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести ділове спілкування у месенджерах

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання. Дізнайтеся, як використовувати ефективно.
8340

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26145

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
26528