Чому потрібна індивідуальна робота в ЗДО

2111

Запитання

Чому так необхідний індивідуальний підхід у роботі з дітьми дошкільного віку?

Відповідь

Усі діти одного віку різні. Існують вікові закономірності, якісні новоутворення, але в кожного вони мають свою специфіку.

У кожної дитини є мовленнєві, пізнавальні здібності, якісь уміння та навички. Але весь цей «букет» по-своєму складений.

Ми говоримо не просто про диференційований підхід, а про індивідуальну роботу з кожною дитиною в дитячому садку. Це можливо тільки у співпраці з батьками, в гармонії з родинним вихованням.

Практичний психолог відслідковує розвиток дитини та скеровує педагогів щодо особливостей роботи з батьками:

  • у якому напрямку рухатися
  • які консультації провести
  • з якими сім’ями про що говорити
  • на що звернути увагу.

Ми повинні адаптуватись до дитини, якою вона є. Саме дитина замовляє розвиток, вона приходить у цей світ з готовим задатками, пробудити які до життя зобов’язані родина та дитячий садок.

За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»

Зауважте!

Щоб проглянути запис вебінар «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії», достатньо лиш зареєструватися

Е-журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» можна читати безплатно 3 дні, взявши демо-доступ

Взяти демо-доступ до журналу і читати безплатно 3 дні

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2832

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13408

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
57055

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
7680