Відповідь
Існують асоціальні сім’ї, робота з якими не може бути завданням дошкільного закладу.
Цими родинами повинні опікуватися соціальні служби, але заклад дошкільної освіти обов’язково має налагодити співпрацю з ними.
Якщо ЗДО працюватиме із психологом чи соціальним працівником, зможе досягти кращих результатів. У такому разі дитячий садок:
- «передасть» соціальній службі неблагополучну сім’ю
- цим підштовхне працювати над проблемою
- отримає допомогу у профілактичних заходах із дітьми.
Закладам дошкільної освіти необхідно взаємодіяти з інституціями, які опікуються дітьми, знайти з ними спільну мову і допомагати один одному.
За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»
12 запитань і відповідей про атестацію
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті