Чи всіма проблемними сім’ями займається практичний психолог

912

Запитання

Чи з усіма неблагополучними сім’ями повинен працювати практичний психолог закладу дошкільної освіти?

Відповідь

Існують асоціальні сім’ї, робота з якими не може бути завданням дошкільного закладу.

Цими родинами повинні опікуватися соціальні служби, але заклад дошкільної освіти обов’язково має налагодити співпрацю з ними.

Якщо ЗДО працюватиме із психологом чи соціальним працівником, зможе досягти кращих результатів. У такому разі дитячий садок:

  • «передасть» соціальній службі неблагополучну сім’ю
  • цим підштовхне працювати над проблемою
  • отримає допомогу у профілактичних заходах із дітьми.

Закладам дошкільної освіти необхідно взаємодіяти з інституціями, які опікуються дітьми, знайти з ними спільну мову і допомагати один одному.

За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»

Зауважте!

Щоб проглянути запис вебінар «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії», достатньо лиш зареєструватися

Е-журнал «Практичний психолог: Дитячий садок» можна читати безплатно 3 дні, взявши демо-доступ

Взяти демо-доступ до журналу і читати безплатно 3 дні

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2832

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13408

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
57055

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
7680