Визначте за 3-бальною шкалою відповідність наведених критеріїв стилю вашої педагогічної роботи. Кожен критерій оцініть балами:
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
- 1 — рідко
- 2 — іноді
- 3 — постійно.
Анкету можна заповнювати як у межах тренінгу для вихователів «Педагогіка розуміння», так і окремо.
Анкета для рефлексії педагогів закладу дошкільної освіти
щодо індивідуалізації освітнього процесу
Критерії | Бали |
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ | |
Взаємодію з кожною дитиною | |
Демонструю дітям свою прихильність, інтерес і повагу до того, що вони роблять | |
Використовую дружелюбні та ввічливі слова, дії | |
Розмовляю з дітьми на рівні їхніх очей | |
Розмовляю з усіма дітьми впродовж дня | |
Називаю кожну дитину на ім’я | |
Використовую позитивний невербальний зв’язок з дітьми | |
Бачу сильні сторони особистості кожної дитини і її досягнення впродовж певного часу | |
Забезпечую визнання кожній дитині | |
Розмовляю з родинами про досягнення їхніх дітей | |
Методи навчання, які я використовую, і мої очікування відповідають здібностям дітей, обумовленим їхнім розвитком | |
Надаю дітям рівні можливості брати участь у всіх видах діяльності | |
Розробляю завдання з урахуванням відмінностей у стилях навчання дітей | |
Надаю дітям можливість обирати завдання | |
Використовую матеріали, домірні до віку дітей, і такі, що відповідають рівню розвитку їхніх навичок | |
Заохочую дітей до ігор у підгрупах, до пошуково-дослідницької діяльності | |
Розмовляю з дітьми про те, що для них важливо | |
Надаю дітям можливість обмінюватися ідеями з іншими дітьми | |
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК | |
Розглядаю слабкі та сильні сторони своєї педагогічної діяльності та за необхідності створюю план | |
Оцінюю результати своєї роботи та прагну систематично отримувати інформацію з різних джерел (наприклад: оцінки дітей, колег, наставників, працівників адміністрації, батьків) | |
Підтримую та експериментую з новими ідеями, плануючи використання методів роботи з дітьми | |
Веду різні записи, щоб осмислити свою роботу | |
Здійснюю практичні дослідження й/або співпрацюю з дослідниками в галузі освіти для ліпшого ознайомлення з педагогічною практикою | |
Регулярно обговорюю свою роботу з колегами, запитуючи про їхні враження під час формальних | |
Цікавлюся результатами останніх педагогічних досліджень і застосовую їх на практиці, як у галузі змісту освіти, так і в методології | |
Аналізую інформацію, отриману на зустрічах батьків, педагогів і дітей, батьків і педагогів, а також | |
Аналізую результати тестування дітей та інші дані для того, щоб ухвалити рішення щодо навчального плану і застосовувати найдоцільніші методи навчання | |
Збираю інформацію про особливості розвитку дітей у групі | |
Використовую професійну літературу та інші освітні ресурси для отримання нових знань | |
Намагаюсь бути в курсі актуальних проблемних питань педагогічної практики та змісту освіти | |
Поважаю внесок колег у спільну працю | |
Ефективно працюю як член професійної команди для досягнення спільних цілей, таких як планування тематичного блоку, розроблення певних форм роботи з дітьми | |
Працюю в ролі наставника для педагогів-початківців |