Які функції соціального педагога у супроводі дітей з ООП

4017

Запитання

Які функції має виконувати соціальний педагог закладу дошкільної освіти, супроводжуючи дітей з особливими освітніми потребами?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Соціальний педагог:

  • здійснює соціально-педагогічний патронаж вихованців і їх батьків (або законних представників)
  • виявляє соціальні питання, які потребують негайного вирішення, за потреби —направляє до відповідних фахівців
  • вивчає соціальні умови розвитку дітей з особливими освітніми потребами (далі —ООП)
  • планує і реалізовує завдання соціалізації здобувачів освіти, адаптації їх у новому колективі і соціальному середовищі, допомагає дітям і сім’ям, що знаходяться у складних життєвих обставинах або потребують посиленої педагогічної уваги
  • працює з дітьми з ООП індивідуально, залучає їх до роботи в гуртках, секціях та інших об'єднаннях
  • надає рекомендації учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формує позитивний мікроклімат в дитячому колективі
  • захищає права дітей з ООП, за відповідним дорученням представляє їхні інтереси в правоохоронних і судових органах та інших організаціях.

За проектом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти

Пропозиції та зауваження до проекту надсилайте до 7 березня 2018 року.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2828

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13360

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
57044

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
7512