Які функції соціального педагога у супроводі дітей з ООП

2893

Запитання

Які функції має виконувати соціальний педагог закладу дошкільної освіти, супроводжуючи дітей з особливими освітніми потребами?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Соціальний педагог:

  • здійснює соціально-педагогічний патронаж вихованців і їх батьків (або законних представників)
  • виявляє соціальні питання, які потребують негайного вирішення, за потреби —направляє до відповідних фахівців
  • вивчає соціальні умови розвитку дітей з особливими освітніми потребами (далі —ООП)
  • планує і реалізовує завдання соціалізації здобувачів освіти, адаптації їх у новому колективі і соціальному середовищі, допомагає дітям і сім’ям, що знаходяться у складних життєвих обставинах або потребують посиленої педагогічної уваги
  • працює з дітьми з ООП індивідуально, залучає їх до роботи в гуртках, секціях та інших об'єднаннях
  • надає рекомендації учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формує позитивний мікроклімат в дитячому колективі
  • захищає права дітей з ООП, за відповідним дорученням представляє їхні інтереси в правоохоронних і судових органах та інших організаціях.

За проектом Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти

Пропозиції та зауваження до проекту надсилайте до 7 березня 2018 року.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4103

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1769