Як учителю-дефектологу встигати виконувати свою роботу

6543

Запитання

Вчитель-дефектолог, як інші вчителі, отримує посадовий оклад за 18 год. роботи на тиждень. Але цього часу зазвичай мало, аби виконати всі завдання у своїй діяльності. Чи мають доплачувати за те, що вчитель працює понад норму?

Відповідь

Дійсно, ставки заробітної плати та оклади вчителів виплачують за 3 год. педагогічної роботи на день, або 18 год./тиждень.

На це вказано в пункті 64 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затв. наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102.

Отож учитель-дефектолог має виконувати свою роботу не менше 18 год. щотижня. Протягом робочого часу педагог спрямовує свою діяльність на:

  • розвиток слухо-мовного сприймання
  • розвиток мовлення
  • корекцію порушень розвитку тощо.

Окрім того, оскільки Кодексом законів України про працю встановлено 40-годинний 5-денний робочий тиждень, то вчитель-дефектолог має ще + 22 год./тиждень, аби сповна виконувати свої посадові обов’язки, ураховуючи й особливості:

Складено з листа МОН «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів y 2017/2018 навчальному році» від 12.07.2017 № 1/9-385.

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78563

Тайм-менеджмент педагога: встигнути все

Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
6553

Підбиваємо підсумки атестації педагогічних працівників

Підсумки атестації педагогічних працівників підбивають після того, як атестаційні комісії ухвалять відповідні рішення. З’ясуємо, як підбивають підсумки атестації, які документи оформлюють за її результатами
55770

Внутрішня система забезпечення якості освіти: два етапи розбудови

Питання внутрішньої системи забезпечення якості освіти не втрачає актуальності. Цей процес — постійний і потребує змін та удосконалення. Задля чого має функціонувати внутрішня система забезпечення якості освіти? Коротко про етапи її розбудови читайте у статті.
248

Особливості присвоєння педагогічних звань працівникам закладів загальної середньої освіти

За результатами атестації педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють, зокрема, педагогічні звання. Розглянемо, які встановлено вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника для присвоєння йому педагогічного звання
18491