Як учителю-дефектологу встигати виконувати свою роботу

7019

Запитання

Вчитель-дефектолог, як інші вчителі, отримує посадовий оклад за 18 год. роботи на тиждень. Але цього часу зазвичай мало, аби виконати всі завдання у своїй діяльності. Чи мають доплачувати за те, що вчитель працює понад норму?

Відповідь

Дійсно, ставки заробітної плати та оклади вчителів виплачують за 3 год. педагогічної роботи на день, або 18 год./тиждень.

На це вказано в пункті 64 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затв. наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102.

Отож учитель-дефектолог має виконувати свою роботу не менше 18 год. щотижня. Протягом робочого часу педагог спрямовує свою діяльність на:

  • розвиток слухо-мовного сприймання
  • розвиток мовлення
  • корекцію порушень розвитку тощо.

Окрім того, оскільки Кодексом законів України про працю встановлено 40-годинний 5-денний робочий тиждень, то вчитель-дефектолог має ще + 22 год./тиждень, аби сповна виконувати свої посадові обов’язки, ураховуючи й особливості:

Складено з листа МОН «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів y 2017/2018 навчальному році» від 12.07.2017 № 1/9-385.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81933

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8422

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1432

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
6705