Яке тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»

7573

Запитання

Чи є офіційне тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»?

Відповідь

Тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами» внесене до Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-ХІІ Законом від 23.05.2017 № 2053-VII щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг.

Так, ЗУ «Про освіту» доповнено статтею 231 «Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами», де:

Особа з особливими освітніми потребами — це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою:

  • забезпечення її права на освіту
  • сприяння розвитку її особистості
  • поліпшення стану її здоров'я та якості життя
  • підвищення рівня участі у житті громади.
додаток
Теми:

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56642

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3042

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431877

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272041

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81924