Яке тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»

6900
Теми:

Запитання

Чи є офіційне тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»?

Відповідь

Тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами» внесене до Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-ХІІ Законом від 23.05.2017 № 2053-VII щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг.

Так, ЗУ «Про освіту» доповнено статтею 231 «Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами», де:

Особа з особливими освітніми потребами — це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою:

  • забезпечення її права на освіту
  • сприяння розвитку її особистості
  • поліпшення стану її здоров'я та якості життя
  • підвищення рівня участі у житті громади.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
281

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
100745

Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
5245