Яке тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»

7659

Запитання

Чи є офіційне тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами»?

Відповідь

Тлумачення поняття «Особа з особливими освітніми потребами» внесене до Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-ХІІ Законом від 23.05.2017 № 2053-VII щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг.

Так, ЗУ «Про освіту» доповнено статтею 231 «Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами», де:

Особа з особливими освітніми потребами — це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою:

  • забезпечення її права на освіту
  • сприяння розвитку її особистості
  • поліпшення стану її здоров'я та якості життя
  • підвищення рівня участі у житті громади.
додаток
Теми:

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273390

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
928

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9736