Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

25 лютого 2015 року в Інституті педагогіки Національної Академії педагогічних наук України для вихователів-методистів та вихователів столичних дошкільних закладів було проведено презентацію навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку».

Розроблено навчальний курс «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» в межах міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку в дії», організаторами якого є громадська організація «Вчителі за демократію та партнерство» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України.

З вітальним словом до гостей заходу звернулася Тетяна ЗАСЄКІНА, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України. Олена ПОМЕТУН, науковий керівник проекту, член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, проф. та Наталія ГАВРИШ, один із авторів посібника, доктор пед. наук, проф. ознайомили всіх присутніх з особливостями педагогічної моделі освіти для сталого розвитку та поділилися результатами апробації розробленого курсу в дошкільних навчальних закладах України.

Відтак досвід роботи представили педагоги, що вже апробували цей навчальний курс в освітньому процесі дошкільного навчального закладу, — це Ольга ОРЛОВА, ст. викл. кафедри педагогіки та андрагогіки, методист Центру загальної та дошкільної освіти Житомирського ІППО, канд. пед. наук; Тетяна СІМАЙКІНА, вихователь-методист ДНЗ № 57, м. Житомир та Галина НІКІШИНА, методист приватної спеціалізованої школи «Тріумф», м. Київ.

Про зміст та методику підготовки вихователя до навчання дошкільників моделей поведінки для сталого розвитку розповіла Сабіна ІВАНЧУК, тренер зі сталого розвитку, співробітник кафедри дошкільної освіти, аспірант кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м. Краматорськ.

Наостанок Ірина БАРАНОВА, координатор проекту «Освіта для сталого розвитку», ознайомила присутніх зі структурою та змістом навчально-методичного забезпечення з освіти для сталого розвитку в дошкільних навчальних закладах і закликала педагогів брати участь у підготовчих тренінгах.

Усі присутні мали змогу на власні очі переконатися в ефективності представленого курсу, переглядаючи виставку творчих виробів дітей, батьків та вихователів дошкільних навчальних закладів Житомира із відходів під назвою «Друге життя речей». 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді