Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

25 лютого 2015 року в Інституті педагогіки Національної Академії педагогічних наук України для вихователів-методистів та вихователів столичних дошкільних закладів було проведено презентацію навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку».

Розроблено навчальний курс «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» в межах міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку в дії», організаторами якого є громадська організація «Вчителі за демократію та партнерство» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України.

З вітальним словом до гостей заходу звернулася Тетяна ЗАСЄКІНА, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України. Олена ПОМЕТУН, науковий керівник проекту, член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, проф. та Наталія ГАВРИШ, один із авторів посібника, доктор пед. наук, проф. ознайомили всіх присутніх з особливостями педагогічної моделі освіти для сталого розвитку та поділилися результатами апробації розробленого курсу в дошкільних навчальних закладах України.

Відтак досвід роботи представили педагоги, що вже апробували цей навчальний курс в освітньому процесі дошкільного навчального закладу, — це Ольга ОРЛОВА, ст. викл. кафедри педагогіки та андрагогіки, методист Центру загальної та дошкільної освіти Житомирського ІППО, канд. пед. наук; Тетяна СІМАЙКІНА, вихователь-методист ДНЗ № 57, м. Житомир та Галина НІКІШИНА, методист приватної спеціалізованої школи «Тріумф», м. Київ.

Про зміст та методику підготовки вихователя до навчання дошкільників моделей поведінки для сталого розвитку розповіла Сабіна ІВАНЧУК, тренер зі сталого розвитку, співробітник кафедри дошкільної освіти, аспірант кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м. Краматорськ.

Наостанок Ірина БАРАНОВА, координатор проекту «Освіта для сталого розвитку», ознайомила присутніх зі структурою та змістом навчально-методичного забезпечення з освіти для сталого розвитку в дошкільних навчальних закладах і закликала педагогів брати участь у підготовчих тренінгах.

Усі присутні мали змогу на власні очі переконатися в ефективності представленого курсу, переглядаючи виставку творчих виробів дітей, батьків та вихователів дошкільних навчальних закладів Житомира із відходів під назвою «Друге життя речей». 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2740

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107401

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді