Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

25 лютого 2015 року в Інституті педагогіки Національної Академії педагогічних наук України для вихователів-методистів та вихователів столичних дошкільних закладів було проведено презентацію навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку».

Розроблено навчальний курс «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» в межах міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку в дії», організаторами якого є громадська організація «Вчителі за демократію та партнерство» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України.

З вітальним словом до гостей заходу звернулася Тетяна ЗАСЄКІНА, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України. Олена ПОМЕТУН, науковий керівник проекту, член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, проф. та Наталія ГАВРИШ, один із авторів посібника, доктор пед. наук, проф. ознайомили всіх присутніх з особливостями педагогічної моделі освіти для сталого розвитку та поділилися результатами апробації розробленого курсу в дошкільних навчальних закладах України.

Відтак досвід роботи представили педагоги, що вже апробували цей навчальний курс в освітньому процесі дошкільного навчального закладу, — це Ольга ОРЛОВА, ст. викл. кафедри педагогіки та андрагогіки, методист Центру загальної та дошкільної освіти Житомирського ІППО, канд. пед. наук; Тетяна СІМАЙКІНА, вихователь-методист ДНЗ № 57, м. Житомир та Галина НІКІШИНА, методист приватної спеціалізованої школи «Тріумф», м. Київ.

Про зміст та методику підготовки вихователя до навчання дошкільників моделей поведінки для сталого розвитку розповіла Сабіна ІВАНЧУК, тренер зі сталого розвитку, співробітник кафедри дошкільної освіти, аспірант кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м. Краматорськ.

Наостанок Ірина БАРАНОВА, координатор проекту «Освіта для сталого розвитку», ознайомила присутніх зі структурою та змістом навчально-методичного забезпечення з освіти для сталого розвитку в дошкільних навчальних закладах і закликала педагогів брати участь у підготовчих тренінгах.

Усі присутні мали змогу на власні очі переконатися в ефективності представленого курсу, переглядаючи виставку творчих виробів дітей, батьків та вихователів дошкільних навчальних закладів Житомира із відходів під назвою «Друге життя речей». 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46060

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9123

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1081

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді