Як навчатимуться діти з окупованих територій та за кордоном: роз'яснення МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН та Уряд оновили правила дистанційного навчання: що зміниться з 1 вересня 2025 року

МОН презентує зміни в дистанційній освіті

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України затвердило зміни до Порядку організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Водночас Кабінет Міністрів ухвалив оновлення до постанови про Кадровий резерв педагогів. 

🖐БЕЗПЕКА дитини: 5 акцентів для батьків

Обидва рішення є складовими урядової політики «Школа офлайн», яка спрямована на забезпечення доступу до якісної освіти для всіх дітей — незалежно від місця їхнього перебування.

У межах впровадження оновлених підходів МОН анонсує серію публічних і регіональних вебінарів. Перший з них відбудеться 8 липня о 13:00 на офіційному ютуб-каналі МОН.

Під час вебінару заступниця міністра освіти Надія Кузьмичова роз’яснить ключові новації, які почнуть діяти з нового навчального року:

  • нові правила формування дистанційних класів;
  • гнучкі освітні моделі для дітей з тимчасово окупованих територій і тих, хто навчається за кордоном;
  • запровадження українознавчого компонента в дистанційне навчання;
  • функціонування кадрового резерву для підтримки вчителів.

МОН підкреслює, що оновлені підходи — це відповідь на освітні виклики, які постали через війну, а також крок до сталого забезпечення права кожної дитини на освіту.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
468

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110730

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді