Гарантії для педагогів: МОН пропонує нові правила кадрового резерву на деокупованих територіях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує зміни до порядку формування кадрового резерву для роботи на деокупованих територіях

Кадровий резерв педагогів для деокупованих територій

Міністерство освіти і науки України ініціювало громадське обговорення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку формування кадрового резерву працівників для роботи у закладах освіти на деокупованих територіях України».

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Проєкт документа розроблено з метою заохочення педагогів долучатися до кадрового резерву для роботи на звільнених територіях, а також для реалізації державних гарантій, передбачених статтею 57-1 Закону України «Про освіту». Зокрема, йдеться про забезпечення педагогічних працівників, чия робота була призупинена, виплатами середньомісячного заробітку.

Основні зміни, які пропонує МОН:

  • Електронна подача заявок: педагогічні працівники зможуть подавати заявки на зарахування до кадрового резерву через програмно-апаратний комплекс «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» (АІКОМ);
  • Обмін інформацією: буде врегульовано порядок обміну даними між технічним адміністратором АІКОМ та органами управління освітою;
  • Заробітна плата в умовах простою: гарантовано виплату середньомісячної заробітної плати педагогам, які залишились без навантаження з 1 вересня 2025 року через простій в умовах воєнного стану;
  • Уточнення порядку виключення з резерву: визначаються умови відрахування окремих категорій працівників із кадрового резерву.

Зауваження та пропозиції до проєкту можна надсилати до 9 червня 2025 року на електронну адресу: [email protected] (з темою листа «обговорення резерв»).

Підсумки громадського обговорення буде оприлюднено на сайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішення.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54046

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
533

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110758

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді