Простори безпеки: у Дніпропетровській області з'явилися 10 нових освітніх центрів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
На Дніпропетровщині відкрили 10 нових Цифрових освітніх центрів для дітей

Нові цифрові центри допомагають дітям подолати освітні втрати

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: вересень 2025
   Скачати  

             

У Дніпропетровській області створили десять нових Цифрових освітніх центрів для позашкільного навчання дітей. Відповідна ініціатива реалізована благодійним фондом savED у межах проєкту ЮНІСЕФ за фінансової підтримки Європейського Союзу, урядів Люксембургу та Норвегії.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Ці простори з'явилися в громадах, де через війну неможливе повноцінне очне навчання — школи пошкоджені, існують перебої з електропостачанням, доступом до інтернету чи нестача цифрової техніки. Нові центри забезпечені всім необхідним для онлайн- та офлайн-освіти: сучасними комп’ютерами, навушниками, роутерами, меблями, а також мають зони для дозвілля — мінібібліотеку, ігри та канцелярію.

«Центр допоможе адаптувати дітей до офлайн-навчання, якого вони були позбавлені з початку повномасштабної війни. А ще — сучасна техніка: у нас тепер є інтерактивна дошка, з якою працює вчитель інформатики», — розповіла Ірина Бондаренко, директорка ліцею у Нікопольському районі, на базі якого відкрили один із центрів.

Центри працюють безкоштовно для всіх школярів громади, незалежно від місця навчання. У розкладі — гуртки, неформальні заняття, STEM, програма з подолання освітніх втрат ("кетчапи"). За словами співзасновниці фонду savED Анни Пуцової, у 2024 році діти, які пройшли повний курс цієї програми, покращили навчальні результати в середньому на 84%.

«Освіта — це не лише знання, а й емоційна підтримка, розвиток і майбутнє. Нові центри — це відповідь на виклики воєнного часу, коли майже 40% дітей в Україні навчаються виключно онлайн або у змішаному форматі. Ми створюємо безпечні простори, які залишаться з нами на десятиліття», — зазначив Фредерік Лінкнехт, керівник освітніх програм ЮНІСЕФ в Україні.

Простори безпеки: Дніпропетровська область

Формат цифрових центрів уже довів свою ефективність на Дніпропетровщині — з 2023 року тут працюють 20 таких локацій, створених у співпраці savED та ЮНІСЕФ.

У 2025 році ініціативу планують розширити на Запорізьку область, а також створити освітній центр для професійного розвитку освітян у Кривому Розі.

За матеріалами savED

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81630

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2416

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76207

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді