Порядок комплектування інклюзивних груп у ДНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Ознайомтеся з наказом, що встановлює єдині вимоги до порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.

Прийом дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником дошкільного навчального закладу протягом календарного року за наявності місць на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати ДНЗ, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Про це йдеться у Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затвердженому наказом від 06.02.2015 № 104/52.

Відповідно до наказу, наповнюваність інклюзивної групи має становити до 15 осіб, з них — максимум три дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

Такі діти можуть перебувати в ДНЗ до семи (восьми) років відповідно до висновку психолого-медико-педагогічної консультації залежно від рівня та ступеня порушення.

Наказом дозволено перебування у ДНЗ дітей з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату, які потребують індивідуального догляду, за наявності асистента.

Не можуть перебувати у ДНЗ вихованці, у яких:

  • ІІІ і IV ступені порушень функцій організму;
  • хвороба у гострому періоді.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2773

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273302

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256569

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді