Порядок комплектування інклюзивних груп у ДНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Ознайомтеся з наказом, що встановлює єдині вимоги до порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.

Прийом дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником дошкільного навчального закладу протягом календарного року за наявності місць на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати ДНЗ, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Про це йдеться у Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затвердженому наказом від 06.02.2015 № 104/52.

Відповідно до наказу, наповнюваність інклюзивної групи має становити до 15 осіб, з них — максимум три дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

Такі діти можуть перебувати в ДНЗ до семи (восьми) років відповідно до висновку психолого-медико-педагогічної консультації залежно від рівня та ступеня порушення.

Наказом дозволено перебування у ДНЗ дітей з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату, які потребують індивідуального догляду, за наявності асистента.

Не можуть перебувати у ДНЗ вихованці, у яких:

  • ІІІ і IV ступені порушень функцій організму;
  • хвороба у гострому періоді.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2741

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107411

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді