Вогонь знайомий і чужий

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як навчити дитину обережно, але вправно взаємодіяти з вогнем? Як запалити та зберегти вогонь у серцях і душах дітей? Про це та інше в лютневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Вогонь знайомий і чужий»

Як навчити дитину обережно, але вправно взаємодіяти з вогнем? Як запалити та зберегти вогонь у серцях і душах дітей? Про це та інше в лютневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Вогонь знайомий і чужий»

Інтеграційні можливості поняття «вогонь» як елемента змісту освіти просто безмежні. Напевно, немає жодної освітньої лінії, у якій так чи так не фігурував би вогонь. Докладніше про змістові напрями, за якими можна наблизити тему вогню до дітей, та способи і засоби ознайомлення дітей із цією стихією — у вступній статті «Вогонь — джерело енергії і життя».

До теми «Вогонь знайомий і чужий» розроблено також змістове наповнення у формі інтелектуальної карти, плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Знаковим предметом цього числа є ліхтарик. Розмаїття варіантів застосування цього предмета як у дорослому, так і в дитячому житті описано у статті «Близький і далекий вогник ліхтарика». Про властивості вогню та інші джерела світла й тепла, зокрема про ліхтарики, діти дізнаються під час тематичного циклу занять «Ліхтарики, ліхтарики: зелені, жовті, сині…». Завдання, структурні компоненти занять, тематику пізнавальних занять циклу визначено в статті «Сприяємо сенсорному розвитку дошкільників під час тематичного циклу занять». На картках картотеки подано дидактичні матеріали, якими можна скористатися під час проживання тематичного циклу.

На кольорових сторінках цього числа до вашої уваги:

  • асоціативна карта «Вогонь»;
  • майстер-класи «Приборкуємо вогонь на папері» та «Тіньовий театр «Кішчин дім»;
  • коректурна таблиця «Ліхтарик — джерело світла»;
  • зображення та завдання для аудиту.

Із історією виникнення театру тіней, його основними атрибутами та варіантами організації такого театру в дошкільному закладі можна ознайомитися зі статті «За лаштунками тіньового театру».

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, умовні позначення видів діяльності дошкільників, пам’ятка для батьків «Переборюємо страхи: боязнь вогню» — у другому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді