Вогонь знайомий і чужий

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як навчити дитину обережно, але вправно взаємодіяти з вогнем? Як запалити та зберегти вогонь у серцях і душах дітей? Про це та інше в лютневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Вогонь знайомий і чужий»

Як навчити дитину обережно, але вправно взаємодіяти з вогнем? Як запалити та зберегти вогонь у серцях і душах дітей? Про це та інше в лютневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Вогонь знайомий і чужий»

Інтеграційні можливості поняття «вогонь» як елемента змісту освіти просто безмежні. Напевно, немає жодної освітньої лінії, у якій так чи так не фігурував би вогонь. Докладніше про змістові напрями, за якими можна наблизити тему вогню до дітей, та способи і засоби ознайомлення дітей із цією стихією — у вступній статті «Вогонь — джерело енергії і життя».

До теми «Вогонь знайомий і чужий» розроблено також змістове наповнення у формі інтелектуальної карти, плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Знаковим предметом цього числа є ліхтарик. Розмаїття варіантів застосування цього предмета як у дорослому, так і в дитячому житті описано у статті «Близький і далекий вогник ліхтарика». Про властивості вогню та інші джерела світла й тепла, зокрема про ліхтарики, діти дізнаються під час тематичного циклу занять «Ліхтарики, ліхтарики: зелені, жовті, сині…». Завдання, структурні компоненти занять, тематику пізнавальних занять циклу визначено в статті «Сприяємо сенсорному розвитку дошкільників під час тематичного циклу занять». На картках картотеки подано дидактичні матеріали, якими можна скористатися під час проживання тематичного циклу.

На кольорових сторінках цього числа до вашої уваги:

  • асоціативна карта «Вогонь»;
  • майстер-класи «Приборкуємо вогонь на папері» та «Тіньовий театр «Кішчин дім»;
  • коректурна таблиця «Ліхтарик — джерело світла»;
  • зображення та завдання для аудиту.

Із історією виникнення театру тіней, його основними атрибутами та варіантами організації такого театру в дошкільному закладі можна ознайомитися зі статті «За лаштунками тіньового театру».

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, умовні позначення видів діяльності дошкільників, пам’ятка для батьків «Переборюємо страхи: боязнь вогню» — у другому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273245

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256522

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
8893

Новорічні смаколики: сценарій свята для дітей в середній групі ЗДО

Сценарій новорічного свята-подорожі для дітей середнього дошкільного віку. Використано ідею новорічного свята «У пошуках новорічних смаколиків» музичного керівника Людмили Цілик. Збережіть собі сценарій і радісних вам свят!
3956

Організація цивільного захисту в ЗДО

В умовах війни одне з головних завдань закладу дошкільної освіти – забезпечити безпеку учасників освітнього процесу, вжити заходів для їх захисту в разі надзвичайних ситуацій. З’ясуємо, як організувати цивільний захист у ЗДО, які завдання й обов’язки у сфері цивільного захисту слід виконати
4381

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді