ГО «Телекритика» розробила «дорожню карту» зі створення належних умов під час залучення дітей до медіапростору з рекомендаціями для ЗМІ, державних органів та громадських організацій
ГО «Телекритика» розробила «дорожню карту» зі створення належних умов під час залучення дітей до медіапростору з рекомендаціями для ЗМІ, державних органів та громадських організацій.
Звіт містить результати експертного обговорення та аналіз психологічних основ етичного кодексу для журналістів, які залучають дітей до створення медіапродукту. Також у звіті наведено перелік законодавчих норм, яких мають дотримуватися ЗМІ, подано візуалізовану пам’ятку для журналіста «Як проводити інтерв’ю з дитиною» і рекомендації зарубіжних громадських організацій щодо висвітлення сексуального насильства над дітьми.
В українських ЗМІ часто трапляються порушення прав дитини, нехтування її інтересами, особливо у висвітленні випадків насильства над дітьми. Безперечно, завдання медіа — привертати увагу громадськості й держави до таких випадків, але робити це слід коректно, професійно, з дотриманням українських та європейських правових норм, не завдаючи дитині ще більшої шкоди й не порушуючи її прав.
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.