Оприлюднено звіт «Діти в медіа: як висвітлювати й дотримуватися правил»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ГО «Телекритика» розробила «дорожню карту» зі створення належних умов під час залучення дітей до медіапростору з рекомендаціями для ЗМІ, державних органів та громадських організацій

ГО «Телекритика» розробила «дорожню карту» зі створення належних умов під час залучення дітей до медіапростору з рекомендаціями для ЗМІ, державних органів та громадських організацій.

Звіт містить результати експертного обговорення та аналіз психологічних основ етичного кодексу для журналістів, які залучають дітей до створення медіапродукту. Також у звіті наведено перелік законодавчих норм, яких мають дотримуватися ЗМІ, подано візуалізовану пам’ятку для журналіста «Як проводити інтерв’ю з дитиною» і рекомендації зарубіжних громадських організацій щодо висвітлення сексуального насильства над дітьми.

В українських ЗМІ часто трапляються порушення прав дитини, нехтування її інтересами, особливо у висвітленні випадків насильства над дітьми. Безперечно, завдання медіа — привертати увагу громадськості й держави до таких випадків, але робити це слід коректно, професійно, з дотриманням українських та європейських правових норм, не завдаючи дитині ще більшої шкоди й не порушуючи її прав.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
66

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282616

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді