Іноземні мови по-новому: як зміниться система вивчення мов у школах за реформи МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН розпочинає оновлення змісту мовно-літературної (іноземні мови) освітньої галузі

Вивчення іноземних мов у школі

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України розпочинає оновлення змісту мовно-літературної освітньої галузі (іноземні мови) в межах політики «Освіта для життя», яка підсилює реформу Нової української школи. 

Посадова інструкція вчителя: оновлена

Мета змін — допомогти учням стати впевненими комунікаторами у багатомовному світі та розвивати міжкультурну компетентність.

Для обговорення майбутнього іншомовної освіти 29 квітня 2025 року МОН спільно з Малою академією наук України, EverEnglish, проєктом #мета_мільйон і агрохолдингом «Астарта-Київ» організовує відкриту дискусію.

До участі запрошуються:

  • вчителі та вчительки іноземних мов;
  • представники мовних шкіл;
  • освітні лінгвістичні платформи;
  • усі, хто зацікавлений у розвитку іншомовної освіти в Україні.

Захід пройде в очному та онлайн-форматах. Для участі необхідна реєстрація за посиланням, кількість місць офлайн обмежена.

Оновлену концепцію іншомовної освіти презентують громадськості навесні 2025 року разом із концепціями інших освітніх галузей. Впровадження змін розпочнеться восени — з 5 класів у мистецькій, природничій та технологічній галузях.

Реформа спрямована на те, щоб іноземні мови в українській школі не лише вивчалися як предмет, а й ставали інструментом для розуміння світу та комунікації в ньому.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11592

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді