Іноземні мови по-новому: як зміниться система вивчення мов у школах за реформи МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН розпочинає оновлення змісту мовно-літературної (іноземні мови) освітньої галузі

Вивчення іноземних мов у школі

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України розпочинає оновлення змісту мовно-літературної освітньої галузі (іноземні мови) в межах політики «Освіта для життя», яка підсилює реформу Нової української школи. 

Посадова інструкція вчителя: оновлена

Мета змін — допомогти учням стати впевненими комунікаторами у багатомовному світі та розвивати міжкультурну компетентність.

Для обговорення майбутнього іншомовної освіти 29 квітня 2025 року МОН спільно з Малою академією наук України, EverEnglish, проєктом #мета_мільйон і агрохолдингом «Астарта-Київ» організовує відкриту дискусію.

До участі запрошуються:

  • вчителі та вчительки іноземних мов;
  • представники мовних шкіл;
  • освітні лінгвістичні платформи;
  • усі, хто зацікавлений у розвитку іншомовної освіти в Україні.

Захід пройде в очному та онлайн-форматах. Для участі необхідна реєстрація за посиланням, кількість місць офлайн обмежена.

Оновлену концепцію іншомовної освіти презентують громадськості навесні 2025 року разом із концепціями інших освітніх галузей. Впровадження змін розпочнеться восени — з 5 класів у мистецькій, природничій та технологічній галузях.

Реформа спрямована на те, щоб іноземні мови в українській школі не лише вивчалися як предмет, а й ставали інструментом для розуміння світу та комунікації в ньому.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11622

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді