Центр досліджень визвольного руху оприлюднив повну колекцію передвоєнного молодіжного пластового часопису «Вогні», який видавався з 1931 по 1939 рік.
Тепер кожен може ознайомитися з 60 випусками журналу «Вогні» (1931–1939), який видавала заборонена тоді організація української молоді «Пласт».
Скановані випуски журналу можна знайти в Електронному архіві українського визвольного руху.
Польська влада заборонила часопис через страх перед відновленням активної боротьби за незалежність, а спортивні та юнацькі товариства на зразок «Пласту» могли стати основою і резервом для майбутніх українських збройних сил.
Журнал «Вогні» підтримував таємні пластові гуртки та самовиховання української молоді. Як зазначалось під назвою видання — це був «ідеологічний журнал нового покоління». Саме тут вперше почав публікуватись відомий український поет Богдан-Ігор Антонич.
У виданні публікували інтелектуальні та історичні статті, поезію та оповідання, дискусійні статті щодо практики і методів організації виховання молоді.
Сам «Пласт» був осередком виховання молоді у дусі підготовки до майбутньої боротьби та збереження національної ідентичності.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів