Центр досліджень визвольного руху оприлюднив повну колекцію передвоєнного молодіжного пластового часопису «Вогні», який видавався з 1931 по 1939 рік.
Тепер кожен може ознайомитися з 60 випусками журналу «Вогні» (1931–1939), який видавала заборонена тоді організація української молоді «Пласт».
Скановані випуски журналу можна знайти в Електронному архіві українського визвольного руху.
Польська влада заборонила часопис через страх перед відновленням активної боротьби за незалежність, а спортивні та юнацькі товариства на зразок «Пласту» могли стати основою і резервом для майбутніх українських збройних сил.
Журнал «Вогні» підтримував таємні пластові гуртки та самовиховання української молоді. Як зазначалось під назвою видання — це був «ідеологічний журнал нового покоління». Саме тут вперше почав публікуватись відомий український поет Богдан-Ігор Антонич.
У виданні публікували інтелектуальні та історичні статті, поезію та оповідання, дискусійні статті щодо практики і методів організації виховання молоді.
Сам «Пласт» був осередком виховання молоді у дусі підготовки до майбутньої боротьби та збереження національної ідентичності.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення