Центр досліджень визвольного руху оприлюднив повну колекцію передвоєнного молодіжного пластового часопису «Вогні», який видавався з 1931 по 1939 рік.
Тепер кожен може ознайомитися з 60 випусками журналу «Вогні» (1931–1939), який видавала заборонена тоді організація української молоді «Пласт».
Скановані випуски журналу можна знайти в Електронному архіві українського визвольного руху.
Польська влада заборонила часопис через страх перед відновленням активної боротьби за незалежність, а спортивні та юнацькі товариства на зразок «Пласту» могли стати основою і резервом для майбутніх українських збройних сил.
Журнал «Вогні» підтримував таємні пластові гуртки та самовиховання української молоді. Як зазначалось під назвою видання — це був «ідеологічний журнал нового покоління». Саме тут вперше почав публікуватись відомий український поет Богдан-Ігор Антонич.
У виданні публікували інтелектуальні та історичні статті, поезію та оповідання, дискусійні статті щодо практики і методів організації виховання молоді.
Сам «Пласт» був осередком виховання молоді у дусі підготовки до майбутньої боротьби та збереження національної ідентичності.
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків