Старт фінального етапу сертифікації вчителів: хто продовжить участь і як проходитиме оцінювання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Початок третього етапу сертифікації педагогічних працівників 2025 року

Фінальний етап сертифікації вчителів


20 березня розпочинається третій етап сертифікації педагогічних працівників. У третьому етапі сертифікації продовжать участь вчителі початкових класів, а також викладачі математики, української мови та літератури, історії й громадянських дисциплін.

Посадова інструкція вчителя: оновлена

Цьогоріч до заключного етапу допущено:

🔹 1030 вчителів початкових класів;

🔹 167 вчителів математики;

🔹 267 педагогів, які викладають українську мову та літературу;

🔹 248 вчителів історії та громадянських дисциплін.

За три-п’ять робочих днів учасники сертифікації отримають електронне повідомлення від експертної групи щодо початку оцінювання їхнього практичного досвіду. Сповіщення буде надіслано на електронну адресу, вказану під час реєстрації.

image67
Чи можна вчителю одночасно присвоїти вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання Учитель української мови атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший вчитель». Чи має він право це зробити під час однієї атестації та чи спрацьовуватиме в цій ситуації недотримання послідовності?
Відповідає Антоніна КЛИМЕНКО, начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України

Під час оцінювання експерти аналізуватимуть професійні компетентності вчителів. Це відбуватиметься шляхом:

  • спостереження за їхніми навчальними заняттями та подальшого самоаналізу уроків;
  • оцінки самопрезентації професійного досвіду;
  • проведення інтерв’ю з учасниками сертифікації.

Відповідний етап сертифікації є важливим для підвищення професійного рівня педагогів і впровадження якісних освітніх практик у школах.

За інформацією ДСЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282586

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
154

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді