Освітній проєкт PlayMath 2025: інтерактивне навчання з математики для школярів із призами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН запрошує до участі в інноваційному освітньому проєкті PlayMath 2025

Освітній проєкт PlayMath 2025

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

Українська освітня онлайн-платформа GIOS презентує новий проєкт PlayMath 2025, створений для допомоги учням 5–9 класів у вивченні математики через інтерактивні методи. Ця ініціатива спрямована на скорочення освітніх прогалин та популяризацію інноваційних підходів у навчанні.

Про новий профстандарт для вчителя

Що пропонує PlayMath 2025?

🔹 Доступ до інтерактивних навчальних матеріалів — завдання, відеоуроки у стилі TikTok, які роблять навчання цікавим і легким.

🔹 Аналіз знань і персональні рекомендації — система допоможе визначити рівень підготовки та порекомендує теми для покращення.

🔹 Гейміфікований підхід — навчання у форматі гри для кращого засвоєння матеріалу.

Особливості проєкту: у межах PlayMath 2025 проходитиме масштабне змагання серед школярів і вчителів. Найуспішніші учасники отримають цінні подарунки: ноутбуки, гаджети та сертифікати від партнерів проєкту.

Стати учасниками можуть усі учні 5–9 класів. Цьогорічний формат передбачає командну боротьбу між класами та школами, що дозволить визначити не тільки найкращих учнів, а й відзначити найефективніших учителів математики.

Реєстрацію проходить вчитель, який додає свій клас до участі в змаганні та може це зробити за посиланням: playmath.gioschool.com

Старт реєстрації: 10 березня. 

Тривалість змагання: 5 тижнів (до 13 квітня) + 10 днів на підрахунок результатів. 

Детальна інструкція для реєстрації вчителя доступна за посиланням.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
125

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110494

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді