Загальні підходи до формування штатних нормативів у закладах дошкільної освіти

Міністерство освіти і науки України розпочало збір пропозицій щодо загальних принципів формування штатних нормативів для дошкільних навчальних закладів.
НАКАЗ про затвердження штатного розпису
Ці нормативи стануть основою для створення штатних розписів у державних і комунальних закладах дошкільної освіти.
Метою документа є впорядкування кадрової політики у сфері дошкільної освіти, забезпечення ефективної організації навчального процесу та врахування сучасних викликів і потреб цієї освітньої ланки.
Розробка штатних нормативів є ключовим кроком, який впливає на якість дошкільної освіти, достатню кількість спеціалістів у закладах та їхню здатність реалізовувати освітні програми.
З огляду на це міністерство закликає освітян, представників місцевих громад, експертів та всіх зацікавлених осіб долучитися до громадського обговорення та подати свої пропозиції.
Надіслати зауваження та пропозиції можна в довільній формі до 14 березня 2025 року на електронну адресу: [email protected].
За матеріалами МОН
Педагогічне звання — ознака визнання професійних заслуг працівника. Розглянемо вимоги до присвоєння педагогічних звань працівникам закладів дошкільної освіти та на яке підвищення посадового окладу мають право працівники після присвоєння їм того чи того педагогічного звання
З’ясуємо особливості атестації керівників закладів освіти, зокрема директора ЗДО, який порядок атестації директора ЗДО, чим атестація директора відрізняється від атестації інших педагогічних працівників
Традиційні та нетрадиційні батьківські збори в дитячому садку: чим відрізняються, які загальні правила, як підготувати та провести.
Перед керівником закладу освіти постає питання оформлення документації з атестації. А педагогу, що атестується, цікаво, за якими критеріями буде оцінюватися робота. Допоможемо розібратися з питанням Атестаційного листа.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року