Загальні підходи до формування штатних нормативів у закладах дошкільної освіти

Міністерство освіти і науки України розпочало збір пропозицій щодо загальних принципів формування штатних нормативів для дошкільних навчальних закладів.
НАКАЗ про затвердження штатного розпису
Ці нормативи стануть основою для створення штатних розписів у державних і комунальних закладах дошкільної освіти.
Метою документа є впорядкування кадрової політики у сфері дошкільної освіти, забезпечення ефективної організації навчального процесу та врахування сучасних викликів і потреб цієї освітньої ланки.
Розробка штатних нормативів є ключовим кроком, який впливає на якість дошкільної освіти, достатню кількість спеціалістів у закладах та їхню здатність реалізовувати освітні програми.
З огляду на це міністерство закликає освітян, представників місцевих громад, експертів та всіх зацікавлених осіб долучитися до громадського обговорення та подати свої пропозиції.
Надіслати зауваження та пропозиції можна в довільній формі до 14 березня 2025 року на електронну адресу: [email protected].
За матеріалами МОН
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності.
Перед керівником закладу освіти постає питання оформлення документації з атестації. А педагогу, що атестується, цікаво, за якими критеріями буде оцінюватися робота. Допоможемо розібратися з питанням Атестаційного листа.
Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. БКДО визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку. А також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.