МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття дошкільної освіти

Закон про дошкільну освіту
У Міністерстві освіти і науки України висунули для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття дошкільної освіти. Документ розроблений у межах реалізації Закону України «Про дошкільну освіту» та відповідно до доручення прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.
МОН приймає зауваження та пропозиції до 14 лютого 2025 року. Надіслати їх можна на електронну адресу [email protected] за наступною формою:
Редакція проєкту | Запропонована редакція | Примітка (пояснення) |
- | - | - |
Контактна особа для консультацій — Інна Нащубська.
Результати обговорення та підсумковий звіт будуть оприлюднені на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України протягом двох тижнів після ухвалення відповідних рішень.
Більше про попередні громадські обговорення:
За матеріалами МОН
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку. А також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
Затвердження штатного розпису є обов’язковим, а його відсутність слід вважати порушенням вимог законодавства про працю, за яке роботодавець нестиме адміністративну відповідальність. З’ясуємо, хто і як затверджує штатний розпис дошкільного закладу
Що рекомендує МОН для організації безпечного простору, у якому максимально знижені ризики фізичної та емоційної небезпеки в умовах війни
Питання академічної доброчесності має бути складником Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Прописати це нескладно… Утім важливо, щоб це було не лише на папері. Тому ця стаття — для кожного педагога.
Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу