Зміни у положенні про сертифікацію вчителів: на що звернути увагу?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Положення про сертифікацію педагогічних працівників: актуальні зміни та організаційні засади

Положення про сертифікацію вчителів

Сертифікація вчителів у 2025 році

Відбувся вебінар «Оновлене Положення про сертифікацію: актуальні зміни та організаційні засади», який організувала Державна служба якості освіти спільно з освітнім онлайн-порталом «На Урок».

Начальниця управління сертифікації та освітніх програм Державної служби якості освіти України Неля Величко розповіла учасникам про ключові зміни в Положенні про сертифікацію.

За її словами, основні оновлення стосуються:

  • уточнення загальних положень сертифікації;
  • порядку організації та проведення всіх етапів оцінювання професійних компетентностей педагогів;
  • розподілу функцій між МОН, Державною службою якості освіти, її територіальними органами та УЦОЯО.

Також під час вебінару розглянули питання щодо термінів видачі сертифікатів та можливості подання апеляції у разі незгоди з оцінкою експертів, які аналізували практичний досвід учасників сертифікації.

За інформацією ДСЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110989

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді