Зміни у положенні про сертифікацію вчителів: на що звернути увагу?

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Положення про сертифікацію педагогічних працівників: актуальні зміни та організаційні засади

Положення про сертифікацію вчителів

Сертифікація вчителів у 2025 році

Відбувся вебінар «Оновлене Положення про сертифікацію: актуальні зміни та організаційні засади», який організувала Державна служба якості освіти спільно з освітнім онлайн-порталом «На Урок».

Начальниця управління сертифікації та освітніх програм Державної служби якості освіти України Неля Величко розповіла учасникам про ключові зміни в Положенні про сертифікацію.

За її словами, основні оновлення стосуються:

  • уточнення загальних положень сертифікації;
  • порядку організації та проведення всіх етапів оцінювання професійних компетентностей педагогів;
  • розподілу функцій між МОН, Державною службою якості освіти, її територіальними органами та УЦОЯО.

Також під час вебінару розглянули питання щодо термінів видачі сертифікатів та можливості подання апеляції у разі незгоди з оцінкою експертів, які аналізували практичний досвід учасників сертифікації.

За інформацією ДСЯО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Поєднання онлайн і офлайн форм навчання

Розглянемо форми дистанційного навчання, вимоги до його організації, а також з’ясуємо, чим дистанційна форма здобуття освіти відрізняється від використання технологій дистанційного навчання
6297

Академічна доброчесність: цінності, принципи та чинники впливу

Питання академічної доброчесності має бути складником Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Прописати це нескладно… Утім важливо, щоб це було не лише на папері. Тому ця стаття — для кожного педагога.
66

Інституційні аудити у 2024/2025 н. р.

У лютому 2024 року МОН дало старт позаплановим інституційним аудитам і перевіркам закладів освіти. Які результати інституційних аудитів закладів освіти в 2024 році — читайте у статті
2512

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
29949

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді