МОН оновить Держстандарт початкової освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН внесе зміни до Державного стандарту початкової освіти з урахуванням сучасних викликів

Стандарт початкової освіти

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

У Міністерстві освіти і науки планують оновити чинний Державний стандарт початкової освіти для того, щоб врахувати освітні тенденції та виклики української сфери освіти в умовах воєнного стану.

Таку інформацію повідомила координаторка напряму «Зміст освіти» Офісу впровадження НУШ Міністерства освіти і науки Катерина Молодик.

Як вона зауважила, Держстандарт початкової освіти має співвідноситись із структурами стандартів, що були затверджені пізніше — Державний стандарт базової середньої освіти (2020) та Державний стандарт профільної середньої освіти (2024). 

image99
ТВОЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Запрошуємо опанувати технологію, в основі якої — застосування інтелектуальних карт в освітній роботі, саморозвитку, роботі керівника та в особистому житті
Опануєте нові можливості свого мислення. Навчитеся створювати інтелектуальні карти та використовувати їх у навчанні, плануванні, рефлексії, самоосвіті, командній роботі. Є дві програми: для школи та для дошкільного закладу

Заплановано, що оновлення стануть основою для створення модельних навчальних програм і підручників з навчальних предметів та інтегрованих курсів для 1-4 класів та іншого сучасного освітнього контенту. За відповідними програмами й підручниками навчатимуться учні початкових класів після оновлення стандарту.

Нині МОН створило робочу групу, яка має розробити пропозиції щодо відповідних змін. До її складу включено представників МОН, науковців і педагогів.

Окрім роботи над змістом стандарту, члени робочої групи опрацьовуватимуть нову редакцію базового навчального плану та опис компетентнісного потенціалу й переліку базових знань для кожної освітньої галузі.

Результати роботи групи мають бути представлені Директорату шкільної освіти МОН до кінця березня.

За інформацією Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
175

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110566

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11631

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17746

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді