Навчальні посібники для вчителів для подолання освітніх втрат учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителям пропонують посібники для подолання освітніх втрат

Надолуження освітніх втрат учнями

Циклограма засідань педагогічної ради

Громадська організація «Навчай для України» надає доступ до предметних навчальних посібників для вчителів середньої ланки.

Ці посібники можна використовувати для подолання освітніх втрат учнів 5-11 класів. 

У збірниках містяться матеріали та рекомендації з шести предметів і посібник для фасилітатора:

  • українська мова,
  • англійська мова, 
  • історія України, 
  • хімія, 
  • фізика, 
  • математика (а з 7 класу алгебра та геометрія). 

Відповідні посібники можуть бути використані як окремі курси, або інтегровані в предметне навчання, залежно від потреб закладу освіти чи дитини.

Предметні посібники мають 24 розроблені уроки з конкретними методиками та вправами, а також маршрутні листи й карти предмета, а також вони отримали рецензування представників УЦОЯО. 

Завдяки посібникам вчителі зможуть допомогти учням надолужити втрачені знання та відновити їхню мотивацію до навчання за короткий період.

Щодо фасилітаційного посібника, то це готовий цикл занять, на яких підліток розвивається й опановує навички постановки цілей. Він є універсальним, адже його можуть використовувати вчителі різних предметів і позашкільні працівники, які працюють з підлітками.

Для того щоб отримати доступ до посібників потрібно пройти невелике опитування за посиланням.  

За інформацією Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
147

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11618

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17726

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді