Закон про правовий статус ОУН та УПА

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Організацію українських націоналістів та Українську повстанську армію визнано організаціями, які боролися за незалежність України.

У Верховній Раді України ухвалено законопроект «Про правовий статус борців за незалежність України» № 2538-1.

Автором законопроекту є депутат фракції Радикальної партії Олега Ляшка Юрій Шухевич, син командувача УПА Романа Шухевича. Відповідно до законопроекту, військовим та підпільним українським організаціям ХХ століття надано спеціальний статус, соціальні гарантії та пільги. Щоправда, які саме їм пільги надаються, у документі не прописано.

У законі подано перелік організацій, які визнаються таким, що боролись за незалежність України, серед них: Легіон Українських січових стрільців, Центральна рада та всі її органи, армія ЗУНР, Гетьманат, повстанські загони на Наддніпрянщині, Карпатська Січ та Українська повстанська армія (УПА), а також політичні структури – Організація українських націоналістів (ОУН), Українська Гельсінська спілка тощо.

Також вперше на законодавчому рівні закону визнається факт агресії Радянської Росії проти України в 1917-1920 роках, окупацію та анексію Радянською Росією території України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282521

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110468

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді