Організацію українських націоналістів та Українську повстанську армію визнано організаціями, які боролися за незалежність України.
У Верховній Раді України ухвалено законопроект «Про правовий статус борців за незалежність України» № 2538-1.
Автором законопроекту є депутат фракції Радикальної партії Олега Ляшка Юрій Шухевич, син командувача УПА Романа Шухевича. Відповідно до законопроекту, військовим та підпільним українським організаціям ХХ століття надано спеціальний статус, соціальні гарантії та пільги. Щоправда, які саме їм пільги надаються, у документі не прописано.
У законі подано перелік організацій, які визнаються таким, що боролись за незалежність України, серед них: Легіон Українських січових стрільців, Центральна рада та всі її органи, армія ЗУНР, Гетьманат, повстанські загони на Наддніпрянщині, Карпатська Січ та Українська повстанська армія (УПА), а також політичні структури – Організація українських націоналістів (ОУН), Українська Гельсінська спілка тощо.
Також вперше на законодавчому рівні закону визнається факт агресії Радянської Росії проти України в 1917-1920 роках, окупацію та анексію Радянською Росією території України.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками