Післядипломна освіта в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Усі охочі можуть долучитися до обговорення проекту Положення про післядипломну освіту у сфері вищої освіти України.

На виконання Плану заходів МОН України з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Коаліційної угоди МОН України підготувало проект Положення про післядипломну освіту у сфері вищої освіти України.

Проект, який розроблено з урахуванням нових засад функціонування системи вищої освіти, визначених Законом України «Про вищу освіту» від 1.07.2014 № 1556–VIІ, запропоновано на громадське обговорення.

Проектом визначено основні завдання, види та форми післядипломної освіти, засади управління, організації освітнього процесу, фінансово-економічних відносин, суб’єкти освітнього процесу.

Так, післядипломна освіта має створювати умови для безперервності освіти і включатиме: спеціалізацію, підвищення кваліфікації, стажування або здобуття іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього рівня та практичного досвіду.

Відповідно до запропонованого проекту, післядипломну освіту здійснюватимуть заклади післядипломної освіти або відповідні структурні підрозділи вищих навчальних закладів і наукових установ.

Проектом передбачені освітньо-професійні програми, на основі яких до освітнього процесу залучатимуться слухачі, педагогічні працівники, науково-педагогічні працівники та фахівці-практики.

Щодо форм організації освітнього процесу та видів навчальних занять, то вони встановлюватимуться закладами післядипломної освіти залежно від складності, мети та змісту навчальної програми відповідно до потреб замовника на підставі укладеного з ним договору.

Зауваження і пропозиції до законопроекту можна надсилати протягом за адресою: [email protected]

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11542

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275532

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22100

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді