МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО щодо мінної безпеки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Затверджено Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо протидії мінній небезпеці

Підвищення кваліфікації вихователів ЗДО

У пошуках освітніх скарбів: квест для педагогів

В умовах війни, коли ризик мінування територій надзвичайно високий, особливу увагу потрібно надавати безпеці дітей, особливо в закладах дошкільної освіти (ЗДО).

Саме тому в МОН розробили та затвердили Типову програму, з урахуванням державної політики у сфері освіти, вимог законодавства та міжнародних зобов'язань України щодо протимінної діяльності. 

Документ передбачає поглиблене навчання педагогів з основних аспектів мінної небезпеки та методик роботи з дітьми в умовах воєнного часу.

Як зауважили в освітньому відомстві, мета підвищення кваліфікації — підготовка педагогічних працівників ЗДО до інформаційно-просвітницької діяльності щодо протидії мінній небезпеці з учасниками освітнього процесу.

У програму вміщено два модулі: теоретична та практична частини, а також охоплює основи мінної небезпеки та безпечної поведінки. Практичні заняття спрямовано на формування у слухачів навичок протидії мінній небезпеці, надання першої допомоги та організації безпечного освітнього простору в ЗДО.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
823

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
5032

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83364

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді