ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок
У Міністерстві освіти і науки висунули на громадське обговорення проєкт Положення про асистента дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти, розроблений відповідно до доручення Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля від 22.07.2024 № 21725/1/1-24 та з метою підготовки проєктів нормативно-правових актів стосовно дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, необхідних для реалізації Закону України від 6 червня 2024 року № 3788-ІX «Про дошкільну освіту».
Відповідний проєкт визначає наступні складові:
- принципи діяльності,
- основні функції (обов'язки) асистента дитини з особливими освітніми потребами,
- порядок та умови його допуску до освітнього процесу,
Які знання й навички потрібні вихователю для роботи вінклюзивній групі? Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу? Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини?
- вимоги до асистента,
- основні правила перебування асистента дитини з особливими освітніми потребами та його участі в освітньому процесі.
Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту Положення можна надсилати в довільній формі до 03 грудня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Новосад Валентина.
Результати громадського обговорення будуть розміщені на офіційному вебсайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.
За матеріалами МОН