Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо асистента дитини з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про асистента дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти

Діяльність асистента дитини з ООП

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Міністерстві освіти і науки висунули на громадське обговорення проєкт Положення про асистента дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти, розроблений відповідно до доручення Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля від 22.07.2024 № 21725/1/1-24 та з метою підготовки проєктів нормативно-правових актів стосовно дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, необхідних для реалізації Закону України від 6 червня 2024 року № 3788-ІX «Про дошкільну освіту».

Відповідний проєкт визначає наступні складові:

  • принципи діяльності, 
  • основні функції (обов'язки) асистента дитини з особливими освітніми потребами, 
  • порядок та умови його допуску до освітнього процесу, 
  • вимоги до асистента, 
  • основні правила перебування асистента дитини з особливими освітніми потребами та його участі в освітньому процесі. 

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту Положення можна надсилати в довільній формі до 03 грудня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Новосад Валентина.

Результати громадського обговорення будуть розміщені на офіційному вебсайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
789

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4841

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
82905

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді