Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо зарахування, переведення та відрахування вихованців у закладах дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних і комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти

Діловодство в закладі дошкільної освіти

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Міністерстві освіти і науки України висунули для громадського обговорення проєкт Порядку зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних і комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти (далі-Порядок), розроблений відповідно до доручення Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля від 22.07.2024 № 21725/1/1-24 та з метою підготовки проєктів нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти, необхідних для реалізації Закону України від 6 червня 2024 року № 3788-ІX «Про дошкільну освіту». 

Цей документ визначає механізми зарахування дітей до закладів освіти, переведення вихованців з одного закладу до іншого та причини відрахування вихованців із закладів освіти.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту Порядку можна надсилати до 14 листопада 2024 року на електронну адресу: [email protected] за такою формою:

Редакція проєкту ПорядкуЗапропонована редакціяПримітка (пояснення)


Результати громадського обговорення будуть розміщені на офіційному вебсайті Міністерства освіти і науки України не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110517

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11624

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17731

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді