Зміцнюємо співпрацю з Фінляндією для розвитку української системи освіти

Про Держстандарт профільної середньої освіти
Визначити вектор співпраці та зміцнити партнерства — ключова мета зустрічі представників МОН та Міністерства освіти і культури Фінляндії. Андерс Адлеркройц, міністр освіти і культури Фінляндії, уперше відвідав Україну та зустрівся з Оксеном Лісовим, міністром освіти і науки України, для обговорення подальших дій та партнерства задля розвитку української освіти та держави загалом.
Основною темою зустрічі була підтримка загальної середньої та профтехосвіти. Тому ключові напрацювання впродовж зустрічі стосувалися:
- потреб української системи освіти для подолання викликів війни;
- участі Фінляндії в розвитку «Профільної»: реформи старшої школи та професійної (професійно-технічної) освіти;
- долучення державного і приватного секторів Фінляндії до ініціатив відновлення пошкоджених закладів, будівництва укриттів, забезпечення автобусами та альтернативними джерелами енергії.
✔Як працювати у хмарних сховищах даних ✔ Як створювати ілюстровані матеріали ✔ Онлайн-сервіси для ділових комунікацій ✔ Як взаємодіяти у командах та чатах ✔ Як провести нараду чи семінар онлайн ✔
Зокрема було обговорено питання підтримки українських учнів і студентів, які тимчасово перебувають у Фінляндії, обговорили заходи, що допомагають зберегти їхню національну ідентичність та тримати зв’язок з Україною.
Як зазначили в МОН, відомство продовжує розвивати українську систему освіти й залучає підтримку від інших країн, щоб пришвидшити прогрес. Це особливо важливо у воєнний час. І Фінляндія — це приклад стратегічного надійного партнера, який сприяє розвитку закладів професійно-технічної освіти, впровадженню реформи НУШ та ділиться експертизою в розвитку інновацій.
Джерело: МОН
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти