Фінляндія допомагатиме розвитку української системи освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зміцнюємо співпрацю з Фінляндією для розвитку української системи освіти

Розвиток української системи освіти

Про Держстандарт профільної середньої освіти

Визначити вектор співпраці та зміцнити партнерства — ключова мета зустрічі представників МОН та Міністерства освіти і культури Фінляндії. Андерс Адлеркройц, міністр освіти і культури Фінляндії, уперше відвідав Україну та зустрівся з Оксеном Лісовим, міністром освіти і науки України, для обговорення подальших дій та партнерства задля розвитку української освіти та держави загалом.

Основною темою зустрічі була підтримка загальної середньої та профтехосвіти. Тому ключові напрацювання впродовж зустрічі стосувалися:

  • потреб української системи освіти для подолання викликів війни;
  • участі Фінляндії в розвитку «Профільної»: реформи старшої школи та професійної (професійно-технічної) освіти;
  • долучення державного і приватного секторів Фінляндії до ініціатив відновлення пошкоджених закладів, будівництва укриттів, забезпечення автобусами та альтернативними джерелами енергії.
image82
ТВОЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Онлайн-курс для керівника та педагога. Опануєте чи удосконалите навички роботи з онлайн-інструментами
✔Як працювати у хмарних сховищах даних ✔ Як створювати ілюстровані матеріали ✔ Онлайн-сервіси для ділових комунікацій ✔ Як взаємодіяти у командах та чатах ✔ Як провести нараду чи семінар онлайн ✔

Зокрема було обговорено питання підтримки українських учнів і студентів, які тимчасово перебувають у Фінляндії, обговорили заходи, що допомагають зберегти їхню національну ідентичність та тримати зв’язок з Україною.

Як зазначили в МОН, відомство продовжує розвивати українську систему освіти й залучає підтримку від інших країн, щоб пришвидшити прогрес. Це особливо важливо у воєнний час. І Фінляндія — це приклад стратегічного надійного партнера, який сприяє розвитку закладів професійно-технічної освіти, впровадженню реформи НУШ та ділиться експертизою в розвитку інновацій.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11613

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді