Проблемні завдання ЗНО з української мови і літератури

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завдання № 29–33 тесту з української мови і літератури можуть вилучити з сертифікаційної роботи або змінити систему їхнього оцінювання.

Зважаючи на велику кількість звернень, УЦОЯО прийнято рішення повернутися до розгляду питання про доцільність вилучення завдань № 29–33 із сертифікаційної роботи або про перегляд системи їхнього оцінювання після отримання результатів експрес-аналізу тесту з української мови і літератури.

УЦОЯО повідомляє, якщо за результатами експрес-аналізу буде встановлено, що дуже велика кількість абітурієнтів не змогла правильно виконати зазначені завдання, то УЦОЯО буде просити Комісію з визначення результатів повернутися до визначення правильних відповідей на завдання та ухвалити нове або підтвердити попереднє рішення. Лише після повторного рішення Комісії будуть встановлюватися остаточні результати цього тесту.

Експрес-аналіз планують завершити на початку травня.

УЦОЯО нагадує, що абітурієнти можуть звернутися до апеляційної комісії УЦОЯО з оскарженням результатів оцінювання упродовж п’яти календарних днів із моменту їх оголошення. Усі апеляційні звернення будуть розглянуті в присутності абітурієнтів та інших зацікавлених осіб.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282491

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
67

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді