Долучайтеся до громадського обговорення проєкту постанови щодо порядку ведення обліку дітей в закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів»

Ведення обліку дітей в закладах освіти

Накази з основної діяльності: як скласти

У Міністерстві освіти і науки України пропонують для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів».

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту та порівняльної таблицею можна в прикріплених документах. 

Насамперед проєкт створено з метою врегулювання чіткого механізму взаємодії між закладом освіти (або органом управління у сфері освіти) зі службою у справах дітей та органами Національної поліції, а також термінів опрацювання та передачі інформації про дітей, не охоплених навчанням, узгодження дій щодо розв’язання проблемних питань під час ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до відповідного проєкту акта можна надсилати у довільній формі до 05 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Відповідальна особа — Тетяна Нагірняк.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54046

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
534

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110759

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді