У МОН запустили гарячу лінію щодо повернення учнів до очного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН запускає гарячу лінію «Школа офлайн»

Гаряча лінія "Школа офлайн"

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

У Міністерстві освіти і науки України запустили нову гарячу лінію «Школа офлайн». 

Мета — інформувати щодо освітньої політики для повернення учнів до очного навчання.

Насамперед лінію створено для батьків, школярів, освітніх управлінців, вчителів, керівників департаментів освіти, представників органів місцевого самоврядування та громадських організацій — усіх, хто причетний до змін.

На гарячій лінії можна дізнатися про:

  • форми здобуття освіти в новому навчальному році (очна, змішана і дистанційна);
  • особливості навчання дітей, переміщених унаслідок російської агресії;
  • організація навчання для дітей, які перебувають за кордоном;
  • функціонування мережі дистанційних шкіл;
  • навчання учнів на тимчасово окупованих територіях;
  • можливості для вчителів дистанційних шкіл.

Як скористатися гарячою лінією

  1. Зателефонувати 1545 з мобільного або стаціонарного телефона;
  2. У голосовому меню обрати кнопку 5;
  3. Під ‘єднатися до оператора та озвучити запит.

Гаряча лінія має наступний графік роботи:

  • понеділок — четвер: з 9:00 до 17:00;
  • п'ятниця: з 9:00 до 16:00.

Розклад автоматично озвучується в голосовому меню.

Детальну інформацію про комплексну політику «Школа офлайн» та заплановані зміни в школах можна знайти на спеціальному вебсайті від МОН, де регулярно публікуються корисні матеріали.

Запуск гарячої лінії «Школа офлайн» є важливим кроком у забезпеченні прозорості освітньої політики та підтримки всіх учасників освітнього процесу в період переходу до очного навчання.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді