У МОН опублікували алгоритм дій працівників закладів дошкільної освіти під час сигналу повітряної тривоги

Як організувати безпечний простір для дитини
Наразі, у сучасних реаліях України безпека дітей у закладах дошкільної освіти має особливе значення.
Саме тому в Міністерстві освіти і науки опублікували алгоритм дій для працівників закладів дошкільної освіти у разі оголошення повітряної тривоги. Кожен слайд матеріалу містить інструкцію щодо конкретного етапу — від оголошення сигналу тривоги до повернення з укриття.
Детальніше ознайомитися з алгоритмом можна в прикріпленому документі.
У МОН також акцентують на важливості регулярного проведення навчань та тренувань щодо вміння оперативно спуститися в укриття. Це допоможе дітям та працівникам ЗДО забезпечити швидку та ефективну реакцію в разі загрози.
Важливо пам’ятати, що спокій та організованість дорослих — один із ключових факторів безпеки дітей у надзвичайних ситуаціях.
За матеріалами МОН
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті