Уповноважений МОН отримав високу оцінку в моніторингу НАЗК

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН отримало високу оцінку ефективності роботи антикорупційного уповноваженого

Оцінка Міністерства освіти і науки

Атестаційний лист: як оформити

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розпочало оцінювання ефективності роботи антикорупційних уповноважених за новою Методологією.

Таким чином, уповноважений Міністерства освіти і науки України отримав 86% — найвищий показник серед оцінених міністерств.

Насамперед оцінювання проводиться відповідно до Методології з оцінки ефективності роботи уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженої наказом НАЗК від 01.08.2023 №164/23. Воно охоплює діяльність уповноважених у 2023 році та базується на аналізі наданої ними інформації за результатами роботи за рік.

Мета проведеного оцінювання:

  • Надати уповноваженим зворотний зв'язок щодо їх роботи за рік;
  • Виявити потенційні точки для зростання;
  • Визначити кращі практики;
  • Представити результати роботи уповноважених громадськості.

Результатом оцінювання є звіт, в якому розміщено інформацію про:

  • Оцінку («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»);
  • Кількість набраних балів у відсотках (до 100%);
  • Задекларований уповноваженим стан виконання його завдань;
  • Результат верифікації наданої уповноваженим інформації;
  • Висновки та рекомендації щодо поліпшення роботи.

Оцінювання ефективності діяльності уповноважених належить до повноважень НАЗК відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про запобігання корупції». Наразі НАЗК провело оцінку ефективності уповноважених окремих міністерств та ініціювало оцінювання в центральних органах виконавчої влади.

Щодо високої оцінки уповноваженого МОН, то вона свідчить про ефективність антикорупційних заходів у системі освіти і науки. Це демонструє значний прогрес у забезпеченні прозорості та доброчесності в освітній галузі.

Окрім того, загальна статистика та звіти щодо оцінювання ефективності доступні на Порталі доброчесності НАЗК.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
243

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54157

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
720

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110955

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді