У МОН назвали професії, які більш затребувані в країні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки розповіли, яких фахівців потребує держава

Вступна кампанія: які спеціальності затребувані

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

В Україні триває вступна кампанія у заклади вищої та професійної освіти. У Міністерстві освіти і науки України при цьому розповіли, яких фахівців потребує зараз країна.

Як зауважив заступник міністра освіти і науки Михайло Винницький, у пріоритеті для країни — професійно-технічна освіта. А також державі потрібні люди, які працюють руками.

Йдеться про слюсарів, електромонтерів, зварювальників тощо. Заступник очільника МОН уточнив, що державі потрібні фахівці, які почнуть відновлювати її вже зараз і робитимуть це впродовж наступних років.

«Профтехосвіта — у пріоритеті. Абітурієнти обирають: або вступати у вищу освіту, або у професійно-технічну чи фахову передвищу. Очевидним є те, що велика потреба в держави зараз — у людях, які працюють руками. Це і слюсарі, і електромонтери, і люди, які працюють на транспорті, і зварювальники тощо», — акцентував посадовець.

За словами представника відомства, потрібно забезпечити перемогу вже зараз. Тож у пріоритеті — робітничі професії.

Михайло Винницький також зазначив, що нерідко ті, хто має вищу освіту, перекваліфіковуються та здобувають робітничий фах. За словами заступника Лісового, це цілком нормально, це загальносвітова тенденція.

За інформацією 24tv

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
262

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54178

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
746

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111008

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді