Для підлітків розробили чат-бот щодо гендерної грамотності й інклюзивного мислення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підвищення гендерної грамотності й розвиток інклюзивного мислення: для підлітків створили освітній бот-тренажер

Освітній чат-бот для підлітків

Розвиток комунікативних навичок педагогів: план роботи

Українські розробники створили Telegram-бот NoMoreGringe.Powerbank, у якому підлітки й дорослі можуть докладніше дізнатися про інклюзію, гендерні стереотипи, ознаки дискримінації та багато іншого.

Чат-бот доступний для всіх охочих за посиланням

Як показало опитування серед підлітків, що проводилося в серпні 2022 року в межах програми «ЄС за гендерну рівність»:

  • 85% хотіли б розвивати інклюзивне мислення й поведінку через вичерпні пояснення, ігри, вікторини та відео в школі й вдома;
  • 40% підлітків хотіли б стати активістами й працювати над питанням усунення гендерних упереджень.

За словами авторів проєкту чат-боту, nomoregringe.powerbank — це інтерактивний асистент, який відповідає уявленню підлітків про зручний освітній продукт і допомагає їм в ігровому форматі набути знань з гендерної грамотності й інклюзії.

Після реєстрації користувачі й користувачки чат-бота щодня отримуватимуть чотири сповіщення:

  • вступне повідомлення;
  • мікрогру;
  • освітнє відео;
  • gif-подяку (винагороду за зусилля).

Окрім того, навчальний курс з гендерної грамотності триває 21 день й має мету:

  • вмотивувати підлітків розширювати спектр знань зі сфери різноманіття та інклюзивності;
  • пояснити, як формується толерантне ставлення;
  • продемонструвати способи запобігання залякуванням, дискримінації та іншим формам насилля, токсичної поведінки й мови.

Чат-бот доступний одночасно шістьма мовами — українською, англійською, вірменською, азербайджанською, грузинською та румунською.

За інформацією НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
125

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110494

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді