Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку
15 березня 2024 року завершився проєкт «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні». Проєкт, який тривав рік, реалізувала Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) за інформаційної підтримки МОН.
Метою цього проєкту було забезпечення доступу до якісної дошкільної освіти для дітей, які з різних причин не могли відвідувати дитячі садки. Він також передбачав навчання педагогів і підтримку батьків.
Протягом роботи проєкту було впроваджено модель «2 на 2» для очних зустрічей із дітьми, здійснено перехід закладів дошкільної освіти з дистанційного формату у змішаний чи очний. Заклади отримали ігрові набори, а 54 з них — ігрове обладнання для укриттів.
Чи правомірні дії бухгалтерії, яка відмовляється оплачувати заміну на час тимчасової відсутності помічника вихователя?
Зокрема було проведено навчання для педагогів і практичних психологів, надано підтримку керівникам закладів дошкільної освіти. Для батьків організовано консультації, вебінари та створено інформаційні матеріали.
До проєкту було залучено 1000 закладів дошкільної освіти з усієї України. Серед основних результатів:
- 4000 педагогів навчено організації освітнього процесу у змішаному форматі;
- 7500 педагогів пройшли навчання з психологічного супроводу освітнього процесу;
- 6500 педагогів отримали знання з питань гендерної рівності;
- 1000 керівників закладів дошкільної освіти навчено з питань безпеки;
- 220 000 дітей залучено до покращеної дошкільної освіти;
- 15 787 дітей отримали дошкільну освіту у змішаному форматі;
- 5000 батьків отримали консультативну підтримку.
Детальнішу інформацію про проєкт можна знайти на спеціальній вебсторінці проєкту «ВзаємоДіЯ».
За інформацією МОН