В українських закладах дошкільної освіти завершився проєкт щодо безперервного навчання в умовах кризи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завершено проєкт із забезпечення безперервності дошкільної освіти в умовах кризи

Проєкт із забезпечення безперервності дошкільної освіти в умовах кризи

Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку

15 березня 2024 року завершився проєкт «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні». Проєкт, який тривав рік, реалізувала Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) за інформаційної підтримки МОН.

Метою цього проєкту було забезпечення доступу до якісної дошкільної освіти для дітей, які з різних причин не могли відвідувати дитячі садки. Він також передбачав навчання педагогів і підтримку батьків.

Протягом роботи проєкту було впроваджено модель «2 на 2» для очних зустрічей із дітьми, здійснено перехід закладів дошкільної освіти з дистанційного формату у змішаний чи очний. Заклади отримали ігрові набори, а 54 з них — ігрове обладнання для укриттів. 

Зокрема було проведено навчання для педагогів і практичних психологів, надано підтримку керівникам закладів дошкільної освіти. Для батьків організовано консультації, вебінари та створено інформаційні матеріали.

До проєкту було залучено 1000 закладів дошкільної освіти з усієї України. Серед основних результатів:

  • 4000 педагогів навчено організації освітнього процесу у змішаному форматі;
  • 7500 педагогів пройшли навчання з психологічного супроводу освітнього процесу;
  • 6500 педагогів отримали знання з питань гендерної рівності;
  • 1000 керівників закладів дошкільної освіти навчено з питань безпеки;
  • 220 000 дітей залучено до покращеної дошкільної освіти;
  • 15 787 дітей отримали дошкільну освіту у змішаному форматі;
  • 5000 батьків отримали консультативну підтримку.

Детальнішу інформацію про проєкт можна знайти на спеціальній вебсторінці проєкту «ВзаємоДіЯ».

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
817

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4981

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83269

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді