В українських закладах дошкільної освіти завершився проєкт щодо безперервного навчання в умовах кризи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завершено проєкт із забезпечення безперервності дошкільної освіти в умовах кризи

Проєкт із забезпечення безперервності дошкільної освіти в умовах кризи

Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку

15 березня 2024 року завершився проєкт «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні». Проєкт, який тривав рік, реалізувала Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) за інформаційної підтримки МОН.

Метою цього проєкту було забезпечення доступу до якісної дошкільної освіти для дітей, які з різних причин не могли відвідувати дитячі садки. Він також передбачав навчання педагогів і підтримку батьків.

Протягом роботи проєкту було впроваджено модель «2 на 2» для очних зустрічей із дітьми, здійснено перехід закладів дошкільної освіти з дистанційного формату у змішаний чи очний. Заклади отримали ігрові набори, а 54 з них — ігрове обладнання для укриттів. 

Зокрема було проведено навчання для педагогів і практичних психологів, надано підтримку керівникам закладів дошкільної освіти. Для батьків організовано консультації, вебінари та створено інформаційні матеріали.

До проєкту було залучено 1000 закладів дошкільної освіти з усієї України. Серед основних результатів:

  • 4000 педагогів навчено організації освітнього процесу у змішаному форматі;
  • 7500 педагогів пройшли навчання з психологічного супроводу освітнього процесу;
  • 6500 педагогів отримали знання з питань гендерної рівності;
  • 1000 керівників закладів дошкільної освіти навчено з питань безпеки;
  • 220 000 дітей залучено до покращеної дошкільної освіти;
  • 15 787 дітей отримали дошкільну освіту у змішаному форматі;
  • 5000 батьків отримали консультативну підтримку.

Детальнішу інформацію про проєкт можна знайти на спеціальній вебсторінці проєкту «ВзаємоДіЯ».

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71830

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8106

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді