В Україні будуватимуть одне укриття на декілька закладів освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відходимо від лінійного рівняння, де кількість закладів = кількості необхідних укриттів — Євген Кудрявець

Фінансування на будівництва та ремонт укриттів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Для того, щоб більшість школярів перебували на очному навчанні, зокрема на прифронтових та прикордонних територіях, Міністерство освіти і науки розглядає варіант будівництва одного укриття на декілька шкіл громади. 

Таку інформацію зазначив перший заступник міністра освіти й науки Євген Кудрявець, під час форуму «Безпечна освіта: презентація нового функціоналу екосистеми DREAM для фінансових програм».

Як він зауважив, реальна потреба в укриттях для шкіл, що розташовані у восьми прифронтових та прикордонних регіонах, складає 17,5 мільярдів гривень, а субвенція, виділена урядом на укриття, становить 2,5 мільярди гривень.

«Зараз немає можливості забезпечити будівництво одразу всіх укриттів, потрібних у прифронтових та прикордонних регіонах. Тому має бути певна пріоритетність. Ми визначаємо можливі ризики, аналізуємо, у яких регіонах і в яких громадах є більша потреба в укриттях, яка в них кількість дітей дошкільного чи шкільного віку, у який спосіб буде здійснюватися освітній процес через релокацію закладів або підвезення учнів.

З огляду на це, відходимо від лінійного рівняння, у якому кількість закладів дорівнює кількості необхідних укриттів. Відповідно, у громадах формуються кластери, де відкриття одного укриття [на кілька закладів] дає змогу рухатися далі та ухвалювати правильні рішення», — наголосив заступник очільника МОН.

Відомо, що цього року субвенція на укриття спрямована на прифронтові території, де доступ до очної освіти практично неможливий через загрозу постійних обстрілів. Наразі через екосистему DREAM відібрали 50 зі 108 проєктів укриттів, які збудують коштом субвенції.

Джерело: НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53950

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
202

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110610

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11652

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді