Навчаюсь всюди і завжди

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як спонукати дошкільників навчатися й отримувати цінний досвід? Які способи навчання прийнятні й ефективні для дітей? 

Усе, що оточує дитину, навчає її, сприяє розвитку її мислення та отриманню нового досвіду. Саме про це — у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

У статті «Усе може бути вчителем» визначено основні змістові напрями, що якнайповніше розкривають тему випуску. Зокрема, у публікації описано, в якому аспекті слід організовувати роботу з дошкільниками в межах кожного напряму. Під час проживання цієї теми у пригоді педагогам стануть такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. Також радимо скористатися дидактичними матеріалами, поданими на картках картотеки.

Кольорові сторінки цього числа містять асоціативні карти «Я навчаюсь» і «Вивчаю світ», майстер-класи — «Освоюємо техніку ебру» та «Цікаві перетворення, або Захопливі досліди для дошкільників»», а також ілюстрацію до казки Лесі Українки «Біда навчить».

Одним із вчителів для дитини стає книжка, зокрема казки як найулюбленіший літературний жанр дошкільників. Саме ідею «розумних» казок взято за основу літературного проекту. Рекомендації щодо реалізації цього проекту, а також план-сітка його змістового наповнення — у матеріалі «Казка вчить, як на світі жить, або Літературний проект «Розумні» казки».

Переконати дошкільників у важливості навчання та отримання знань пропонуємо під час реалізації літературного проекту на основі казки Лесі Українки «Біда навчить». Про особливості опрацювання з дітьми цього твору — у статті «Життя — великий учитель: літературний проект «Біда навчить».

Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Feelings and emotions» — у п’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

 

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110377

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11598

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді