Усе, що оточує дитину, навчає її, сприяє розвитку її мислення та отриманню нового досвіду. Саме про це — у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».
У статті «Усе може бути вчителем» визначено основні змістові напрями, що якнайповніше розкривають тему випуску. Зокрема, у публікації описано, в якому аспекті слід організовувати роботу з дошкільниками в межах кожного напряму. Під час проживання цієї теми у пригоді педагогам стануть такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. Також радимо скористатися дидактичними матеріалами, поданими на картках картотеки.
Кольорові сторінки цього числа містять асоціативні карти «Я навчаюсь» і «Вивчаю світ», майстер-класи — «Освоюємо техніку ебру» та «Цікаві перетворення, або Захопливі досліди для дошкільників»», а також ілюстрацію до казки Лесі Українки «Біда навчить».
Одним із вчителів для дитини стає книжка, зокрема казки як найулюбленіший літературний жанр дошкільників. Саме ідею «розумних» казок взято за основу літературного проекту. Рекомендації щодо реалізації цього проекту, а також план-сітка його змістового наповнення — у матеріалі «Казка вчить, як на світі жить, або Літературний проект «Розумні» казки».
Переконати дошкільників у важливості навчання та отримання знань пропонуємо під час реалізації літературного проекту на основі казки Лесі Українки «Біда навчить». Про особливості опрацювання з дітьми цього твору — у статті «Життя — великий учитель: літературний проект «Біда навчить».
Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Feelings and emotions» — у п’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».