Для учнів 8–11 класів опублікували урок щодо правил з кібергігієни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Експертні поради з кібергігієни для учнів 8–11 класів — відбувся всеукраїнський урок із кібергігієни

Поради з безпеки в кіберпросторі

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

CRDF Global в Україні за підтримки Державного департаменту США та сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Всеукраїнською школою онлайн та ГС «Освіторія» 21 травня провела всеукраїнський онлайн-урок із кібергігієни для учнів 8–11 класів. 

Мета цього уроку — підвищити обізнаність підлітків про важливість та основи кібербезпеки.

Тема кібербезпеки є дуже актуальною для дітей, а також потребує постійної уваги та вдосконалення навичок. Адже інтернет надає необмежений доступ до різноманітного контенту, зокрема того, що може бути небезпечним і шкідливим. Саме тому знання базових правил підвищує рівень особистої безпеки в мережі, допомагає уникнути впливу кібершахраїв та запобігає виникненню кіберзагроз.

За словами експерта, фахівця з кібербезпеки та автора уроку Єгора Аушева, учням 8–11 класів для того, щоб уберегтися від кібершахраїв, потрібно знати базові правила кібергігієни:

  • надійний пароль має містити не лише малі літери, але й великі чи спеціальні символи;
  • для конфіденційних операцій потрібно обирати перевірену точку доступу чи мобільний інтернет, а не публічну мережу Wi-Fi;
  • якщо ви отримали підозріле покликання, ніколи не переходьте за ним. Найкраще ігнорувати його, адже зловмисники навчилися майстерно підробляти сторінки.

Переглянути урок можна на ютуб-каналі Всесвітньої школи онлайн за посиланням

Окрім того, для учнів доступні додаткові корисні матеріали для засвоєння теми: гайд про захист персональних даних та добірка освітніх відео про основні правила кібергігієни

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді