Молодим учителям, які працюватимуть у селах, одноразову допомогу з бюджету не надаватимуть

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Скасовано порядок надання одноразової адресної допомоги молодим педпрацівникам, залученим до роботи в селах і селищах.

Порядок надання одноразової адресної допомоги молодим працівникам, залученим до роботи в селах і селищах, та перелік професій (переважно педагогічних і медичних), за якими надається така допомога, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 587 (далі — Порядок), втратили чинність.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про визнання такими, що втратили чинність, постанов Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 587 і від 25 березня 2014 р. № 103» від 14.05.2015 № 288 постанову Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 587 «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної допомоги молодим працівникам, залученим до роботи в селах і селищах, та переліку професій (спеціальностей, напрямів підготовки), за якими надається така допомога» визнано такою, що втратила чинність.

Нагадаємо, Порядок передбачав механізм надання молодим працівникам, які уклали трудові договори на строк не менш як три роки із закладами, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форми власності, що розташовані в селах і селищах, одноразової адресної допомоги у 10-кратному розмірі мінімальної заробітної плати за рахунок коштів державного бюджету за певними професіями (переважно медичними та педагогічними).

Порядок мав запрацювати з 1 січня 2014 року, потім, вочевидь, через брак бюджетних коштів набрання чинності було перенесено на 2015 рік, і зрештою — скасовано.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді