Особа з непогашеною або не знятою в установленому законом порядку судимістю не може претендувати на посаду керівника вищого навчального закладу. Так чи ні?
14 травня 2015 року Верховна Рада ухвалила закон про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» щодо встановлення обмежень при обранні на посаду (призначення виконувача обов’язків) керівника вищого навчального закладу (законопроект № 2599-1).
З метою уникнення можливості доступу до посади керівника вищого навчального закладу осіб, які не мають належних управлінських здібностей, бездоганної репутації, високих особистих якостей та професійних досягнень, статтю 42 Закону України від 01.07.2014 № 1556-VII «Про вищу освіту» доповнено нормою, відповідно до якої на посаду керівника вищого навчального закладу не може бути обрана, призначена (в т. ч. виконувачем обов’язків) особа:
- з непогашеною або не знятою в установленому законом порядку судимістю;
- яка має адміністративне стягнення за корупційне правопорушення;
- визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення тощо.
Завантажте фізкультхвилинки, що перетворять навчання на гру! Діти непосидючі та втрачають увагу? Наші фізкультхвилинки – це не просто рухи. Це ключі до зняття напруги, розвитку активності та легкого засвоєння нового. Зробіть навчання захопливим вже сьогодні!
Влітку діти охочі до експериментів та відкриттів. Скористайтеся цим і проведіть для старших дошкільників літню розвагу на свіжому повітрі: з рухливою грою за методикою Карла Орфа, віршами, піснями, іграми і квітковим дизайном
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей