Демотивованість учня: ознаки та рекомендації
59% опитаних 15-річних учнів і учениць в Україні хоча б раз запізнилися до школи протягом останніх двох тижнів (що передували тестуванню). Утім, український показник не надто перевищує середні дані в інших країнах — 48%.
Такі дані зазначено у звіті з результатами міжнародного дослідження соціально-емоційних навичок ДоСЕН.
Опитування проводилося в 2023 році та до нього долучилися 15-річні школярі та школярки з 16 країн і місцевостей світу.
Відповідно до отриманих результатів дослідження, понад третина українських школярів і школярок протягом останніх двох тижнів прогулювала уроки:
- 37% учнівства пропустили окремі заняття;
- 36% — щонайменше один день навчання.
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Проте ці показники також не набагато відрізняються від середніх даних, які аналітики отримали від учнів і учениць в інших країнах-учасницях ДоСЕН. Таким чином, 29% школярів за кордоном пропускали уроки без поважної причини, а 31% — прогулювали один або більше днів навчання.
Дослідження показало, що 15-річні учні й учениці в Україні, які краще володіють соціально-емоційними навичками, за їхніми словами, рідше запізнюються й прогулюють школу.
Тому найбільше на це впливає розвиток навичок контролю над емоціями й довіри.
За матеріалами НУШ